אא

שירות חדש ליזמים ומשקיעים : "לוח מודעות אלקטרוני"

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "המיזם הטכנולוגי החדש יאפשר יצירתם של מפגשים והזדמנויות חדשות, שיוכלו להוביל לבנייתם של בתי מלון חדשים, זאת באופן יעיל, מהיר ואיכותי. משרד התיירות ימשיך ללוות ולסייע ליזמים לאחר ההתקשרות ובמהלך כל תהליך הקמתו של המלון".

Shutterstock Shutterstock
משרד התיירות משיק היום את "לוח המודעות האלקטרוני" הראשון - שירות חדש ליזמים ומשקיעים בתחום המלונאות. לוח המודעות, אשר יופעל בשפות עברית ואנגלית, ישמש כערוץ תקשורת זמין, דיסקרטי וישיר, בין יזמים ובעלי זכויות בקרקע לבין משקיעים פוטנציאליים, לצורך קידום פרויקטים תיירותיים. לצד הלוח מופעל גם מדריך למשקיע הזר בתיירות בישראל, בשפה האנגלית.

מטרת השירות החדש הינה להפגיש בין יזמים, במיוחד אלו המחפשים מימון לפרויקטים תיירותיים, לבין משקיעים פוטנציאלים, בארץ ומהעולם, המעוניינים לאתר הזדמנויות עסקיות, ולסייע להם בקידום הפרויקטים. מערכת החיפוש באתר תאפשר למשתמשים לאתר בקלות את ההצעות הרלוונטיות ביותר עבורם. רשויות מקומיות וגופים ציבוריים המעוניינים בכך, יוכלו אף הם לפרסם בלוח מידע על מכרזי קרקע לייעוד תיירותי.

על מנת לפרסם באתר, ימלא הפונה טופס מקוון ובו מידע בסיסי בלבד - האזור הגיאוגרפי, סוג הפרויקט ופרטי התקשרות בעברית ובאנגלית. לאחר השלמת הליך קצר, יפורסם המידע בדף הלוח לתקופה של כשלושה חודשים.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "המחסור במקומות אכסון הקיים כיום וצפוי להתגבר בשנים הקרובות, עלול לפגוע בתיירות הנכנסת ומחייב לפיכך, את האצת הבנייה והקמתם של אלפי חדרים נוספים. המיזם הטכנולוגי החדש יאפשר יצירתם של מפגשים והזדמנויות חדשות, שיוכלו להוביל לבנייתם של בתי מלון חדשים, זאת באופן יעיל, מהיר ואיכותי. משרד התיירות ימשיך ללוות ולסייע ליזמים לאחר ההתקשרות ובמהלך כל תהליך הקמתו של המלון".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: