אא

מלונאי ת"א מוקירים את תרומתו של רון חולדאי לפיתוח התשתיות התיירותיות והאטרקציות בעיר

המלונאים העניקו לחולדאי ציור של דיויד רוברט מ-1831, המציג תיירים מזרח אירופאים ביפו ו-50 עצים ניטעו על שמו ביער התאחדות המלונות בישראל. אלי זיו, מנכ"ל התאחדות המלונות בת"א: "מיום שנבחרת לתפקידך כל משאלותינו המלונאים הפכו לתכנית עבודה שלך".

Shutterstock Shutterstock
רון חולדאי, ראש עיריית תל-אביב יפו, קיבל ממלונאי העיר, מהנהלת התאחדות מלונות ת"א רבתי ומנשיאות התאחדות המלונות בישראל ציור של הצייר דיויד רוברט מ- 1831, המציג תיירים מזרח אירופאים ביפו וחמישים עצים ניטעו על שמו ביער התאחדות המלונות בישראל , כהוקרה על תרומתו הרבה לפיתוח התשתיות התיירותיות והאטרקציות בעיר.

המלונאים מוקירים את נמל ת"א החדש ואת חידוש נמל יפו, את מתחם התחנה והשיפוצים שנעשו בבריכת גורדון, בשכונת נווה צדק, בגן לונדון ובאתרים אחרים ואת הפעולות לקידום התיירות ולמיצוב תל-אביב כעיר מתחדשת ואטרקטיבית לתיירים מכל העולם.

הגיעו לחלוק כבוד: עמי פדרמן, נשיא התאחדות המלונות בישראל וסגן יו"ר דירקטוריון מלונות דן, לסלי אדלר, יו"ר התאחדות מלונות ת"א ויו"ר רשת מלונות אטלס, אלי זיו, מנכ"ל התאחדות מלונות ת"א, הנרי טייק, יזם מלונות ובעלים של מלון דיויד אינטרקונטיננטל, מלון גרנד ביץ', חלק מהילטון ומי שיוזם ובונה בימים אלה את מלון קמפינסקי בת"א, רוני פורטיס, מנכ"ל מלון הילטון, נאור חן, מנכ"ל מלון 'העונות' בנתניה ומ"מ נשיא התאחדות המלונות בישראל, דורון ספיר, ממלא מקום ראש העיר, מנהלי רשתות מלונות נוספים ובכירים בעיריית תל-אביב יפו.

רון חולדאי הודה למלונאים ואמר כי: "הפרס אינו שלי – הוא שלכם. נתוני התיירות הנמצאים בצמיחה מתמדת הם תוצאה של העבודה המקצועית והמשותפת של המלונאים. כמה כיף לשמוע את הנתונים: 2.3 מיליון לינות בעיר ב- 2010, זינוק של 15% בהיקף התיירים לעומת שנת 2009, פתיחת שווקים חדשים, מאות כתבות מפרגנות בתקשורת התיירותית העולמית. כל זה בזכותכם המלונאים – ועל כך הערכתי העמוקה".

חולדאי הכריז כי בימים אלה העירייה מתניעה את 'עיר עולם' – מהלך בשיתוף משרדי ממשלה בולטים, למיצוב העיר כמרכז פיננסי ותרבותי גלובלי. במרכז הפעילות תעמוד חנוכתו של מוזיאון תל אביב לאמנות, המהווה אייקון אדריכלי יוצא דופן ואשר יציג את האוסף הגדול בעולם של מאה שנות אמנות עברית. חולדאי מאמין כי המוזיאון יהפוך לאייקון תיירותי בולט בעיר. סביב פתיחתו תתקיים בעיר 'שנת האמנות', עם פעילויות רבות במרחב הציבורי ובמערכת החינוך. השיא יהיה במרץ 2112, שבו יתקיים סוף שבוע של אמנות – שיכלול מופע ענקי, שיחשוף את יצירות המוזיאון, תערוכות מרכזיות ושלל אירועים.

עמי פדרמן, נשיא התאחדות המלונות בישראל אמר כי: "תל אביב הייתה מאז ומתמיד פתוחה, ליבראלית ויצרית. מתקיימת בה סימביוזה מלאה בין התיירות – לבין העיר. התיירות מסייעת לשגשוגה ולפריחתה. כאשר יש משבר בתיירות – העיר כולה נפגעת ולהפך, כאשר יש פריחה – העסקים כולם פורחים. בעשור הראשון של המילניום חל בתל אביב גידול של 40% בלינות התיירים לעומת אלפיים . הגידול בלינות התיירים לא נבע מתוספת מלונות, גם לא מגידול באנשי העסקים הפוקדים את העיר בלבד, אלא מגידול של 30% בזמן השהייה במלונות ת"א לתייר, הפוך מהמגמה ברוב חלקי הארץ של קיצור זמן השהייה .

אלי זיו, מנכ"ל התאחדות המלונות בת"א שיבח את רון חולדאי ואמר: "מיום שנבחרת לתפקידך כל משאלותינו המלונאים הפכו לתכנית עבודה שלך. בעבר אמרו שלא נצליח לשווק את תל אביב כיעד עצמאי לתיירים. הוכחנו כי זה ייתכן. פיתחת את רצועת החוף מנמל ת"א עד נמל יפו. אני משוכנע שבקרוב תצליח להסיר גם את שני המפגעים הגדולים האחרונים באזור – כיכר אתרים והדולפינריום. בין השנים 79' – 99' לא נבנה אף מלון חדש בת"א וכמות חדרי המלונות ירדה. מאז שאתה משמש כראש העיר בסוף 1998 נפתחו כבר 1,600 חדרי מלון, וזהו הישג מכובד. כיום, רוב המלונות בעיר הם באיכויות פיזיות גבוהות. רובם עברו שדרוג, רבים מהם הפכו למלונות קונספט, תל אביב משופעים במלונות בוטיק, המגוון רב. סה"כ ההכנסות לעיר מתיירות בשנת 2010 הגיעו ל- 3.5 מיליארד ש"ח, 40% - פדיון במלונות ו- 60% הכנסות לעסקים. מלונות ת"א משקיעים בשנה בין 10 – 9 מיליון ₪ בפרסום ישיר של העיר ת"א. המלונות מעסיקים 110 אנשי מכירות במשרה מלאה ותורמים בשנה כאלפיים לינות לאירוח עיתונאים ומחליטנים"!

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: