אא

סלקום יוצאת בפיתוח חדש המוזיל החיוג בחו"ל

עדי כהן, סמנכ"ל השיווק: "הפיתוח החדש נועד להקל על קהל לקוחותינו בזמן שהותם בחו"ל, השירות החדש למעשה הופך את שירות "חו"ל מוזל" לקבוע וחוסך הסברים מיותרים או טעויות בתפעול".

Shutterstock Shutterstock
החל מתאריך 3.4.2011 יהנו לקוחות סלקום מפיתוח טכנולוגי חדיש ההופך את החיוג בחו"ל לידידותי ופשוט. כל מנוי שירכוש חבילת דקות לשימוש בחו"ל יהנה מהתקנת שירות חו"ל מוזל קבוע במכשיר הנייד ומתעריף חריגה אחיד לשיחות נכנסות ולשיחות לישראל. לקוחות אשר ירכשו חבילת חו"ל מוזל יוכלו ליהנות מתעריפי החבילה מיד לאחר הרכישה, ללא צורך בביצוע חיוג מיוחד או שימוש באפליקציה זו או אחרת.

במסגרת המהלך, הפחיתה סלקום באופן משמעותי את תעריפי השיחה לישראל בחיוג ישיר ותציע מעתה ללקוחות אשר ניצלו עד תום את חבילת הדקות בחו"ל תעריף חריגה עולמי נמוך ואחיד של 7 ₪ לדקה נכנסת ולדקת שיחה לישראל. בנוסף, לקוחות אשר לא רכשו חבילת דקות לחו"ל יזכו ליהנות מתעריף אחיד עולמי של 09.9 ₪ לדקה נכנסת ולדקת שיחה לישראל.

עדי כהן, סמנכ"ל השיווק: "הפיתוח החדש נועד להקל על קהל לקוחותינו בזמן שהותם בחו"ל, השירות החדש למעשה הופך את שירות "חו"ל מוזל" לקבוע וחוסך הסברים מיותרים או טעויות בתפעול. אם עד עתה הנסיעה מעבר לים לוותה בשאלות רבות, הסברים ותהיות אודות תפעול שירות חו"ל מוזל ואודות המחיר שנשלם, מעתה לקוחות סלקום ייהנו מחיוג פשוט וקל בזמן שהותם מעבר לים ומתעריף אחיד ואטרקטיבי. החבילות והתעריפים החדשים נותנים מענה למגוון רחב של יעדים ולפרקי שהות בחו"ל שונים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: