אא

שר התיירות יהיה הנואם המרכזי במפגש לשכות המסחר של מדינות איחוד האירופי בישראל

באירוע, שיתקיים מחר, יסקור השר את צמיחתה של תעשיית התיירות הישראלית בשנים האחרונות ויחסיה עם מדינות האיחוד האירופי.

Shutterstock Shutterstock
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, ייפגש מחר, יום ג', ה-5.4.11, עם מנהלי לשכות המסחר של האיחוד האירופי. המפגש יתמקד בנושא התיירות, בהתאם לבקשת שגריר הונגריה בישראל, Zoltán Szentgyörgyi, המשמשת כנשיאה התורנית של האיחוד האירופי. במפגש ישתתפו כ-80 אורחים, בהם מר אנדרו סטנלי, שגריר האיחוד האירופי בישראל, ראשי לשכות המסחר של ישראל וארצות האיחוד האירופי, נספחים מסחריים ותיירותיים של האיחוד בישראל, שגרירים וראשי תעשיית התיירות של ישראל והוא יתקיים בבית השגריר.

מפגשי לשכות המסחר של מדינות האיחוד, מתקיימים בבית השגריר, מדי חצי שנה תחת נושא מרכזי אחד ובהם מתארח שר או נציג הממשלה וכן נציג של חברה פרטית העוסקת בתחום.

במהלך האירוע יסקור השר מיסז'ניקוב את צמיחתה של תעשיית התיירות הישראלית בשנים האחרונות ויחסיה עם מדינות האיחוד האירופי. השר יציע הקמתו של פורום משותף להידוק הקשרים ופיתוח התיירות בין ישראל למדינות האיחוד האירופי, תוך שיתוף פעולה בין מומחים בתעשיית התיירות. פורום זה יעודד קיומו של ערוץ תקשורת פתוח להעברת ידע ומידע בין לאומי, יסייע בפיתוח יוזמות משותפות ויקדם דיאלוג בין ישראל ליחידת התעשייה והתיירות של האיחוד האירופי, הממוקמת בבריסל.

אירופה, ובעיקר ארצות האיחוד, מובילות בתיירות הנכנסת לישראל – בשנת 2010, שנת השיא בתיירות לישראל, בה ביקרו בארץ 3.45 מיליון תיירים – למעלה ממיליון וחצי מהם הגיעו ממדינות האיחוד האירופי וכרבע מן הטיסות הנכנסות לישראל בוצעו על ידי חברות השייכות למדינות האיחוד. לפי נתוני משרד התיירות, כ-4 מיליון ישראלים תיירו בעולם במהלך השנה החולפת, כ-65% מהם ביקרו במדינות אירופה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: