אא

הצלחה רבה לביקור הכורים מצ'ילה בישראל

הסיקור העולמי הקיף למעלה מ-400 ידיעות בתקשורת, אליהן נחשפו מאות מיליוני אנשים ברחבי העולם; סרטוני הביקור שהועלו ל'יו-טיוב' זכו ליותר מ-35 אלף צפיות תוך פחות מחודש.

Shutterstock Shutterstock
"אנו מודים לעם ישראל על שהתפלל למעננו ואירח אותנו... ומודים על ההזדמנות להכיר את ירושלים ובית לחם ולטבול בים המלח ונהר הירדן. לקחנו עמנו לצ'ילה זיכרונות בלתי נשכחים", כתבו 33 הכורים מצ'ילה במכתב למשרד התיירות, לאחר ביקורם בישראל וחתמו את מכתבם במשפט "אין דבר שהוא בלתי אפשרי עבור האל".

אירוח הכורים בישראל על ידי משרד התיירות, אשר התבצע במטרה לחשוף את ישראל על אתריה ואפשרויות הביקור בה ולשפר את תדמיתה בעולם, הצליח לעורר ענין רב בקרב עשרות אנשי התקשורת הזרה הפועלים בישראל. עשרות צוותים זרים ליוו בחודש שעבר את ביקורם של הכורים ובנות זוגם והסיקור הקיף את מגוון כלי התקשורת וכלל מאות פרסומים שונים אליהם נחשפו מאות מיליונים ברחבי העולם.

בהתאם לנתונים שנאספו במשרד התיירות מאז הביקור, עולה כי הוא סוקר בכלי תקשורת מרכזיים בהם הוושינגטון פוסט, ניו יורק טיימס ומגזין טיים, ערוצי אלג'זירה, CNN, EFE, AL HURRA, סוכנויות הידיעות AP ורויטרס ועוד. בין המדינות בהן הופיע סיקור על הביקור היו ארה"ב, אנגליה, כל מדינות דרום אמריקה, אוסטרליה, ספרד, צרפת, גרמניה, שבדיה, נורבגיה, סין יפן ועוד. שווי חשיפה זו נאמדת על ידי גורמים מקצועיים בלמעלה ממיליון דולר.

בנוסף, חמישה סרטונים שעקבו אחר הביקור והועלו לאתרי האינטרנט של משרד התיירות ברחבי העולם, זוכים לכ- 1000 צפיות מדי יום ועד כה נרשמו יותר מ-35 אלף ביקורים בהם. הסרטון הנצפה ביותר מתעד את הביקור באתר הירדנית וטקס הטבילה שהתקיים במקום.

משרד התיירות רואה חשיבות רבה בשיתוף הפעולה עם התקשורת הזרה המסקרת מישראל, והוא מתקיים לאורך כל השנה, תוך חשיפת אתרים חדשים, פעילויות, סיורים ואירועים, שנועדו להגביר את הסיקור של ישראל כיעד תיירותי אטרקטיבי ואיכותי. בנוסף, מארח המשרד בישראל, מדי שנה, מאות עיתונאים המסקרים את תחומי התיירות, פנאי, ספורט, קולינריה ועוד ומעצבי דעת קהל מכל העולם. במסגרת פעילות זו, יארח משרד התיירות, בשבוע הבא, את ג'סטין ביבר ופמלייתו, באתרי התיירות של ישראל – גם ביקור זה צפוי להניב סיקור בינלאומי נרחב.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "הביקור המרגש של הכורים, הציג בעולם את ארץ הקודש, אתריה והביקור בהם, המהווה חוויה רוחנית ודתית מרגשת וייחודית עבור מאמינים בני כל הדתות. הביקור, אשר התקיים בתקופה של אי יציבות במזרח התיכון מיצב את ישראל לא רק כיעד בטוח ואטרקטיבי בפני עצמו, אלא גם כאי של יציבות באזור".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: