אא

חגיגה וכבוד במשפחת "אופקים"

ארוחה כיד המלך, מופעי ריקודים ולייזרים, כבוד למייסד ולוגו חדש "לאופקים".

Shutterstock Shutterstock

בשיאו של ערב חגיגי, שנערך במועדון "אקסודיה" בת"א, לרגל השקת הלוגו החדש של "קבוצת אופקים", מיתוגה החדש של החברה והצגת אתר האינטרנט המשופר, עמדו על רגליהם 300 עובדי ומנכלי הקבוצה וקיבלו בתשואות רמות את היו"ר אלברט לוי, האיש שבאחד באפריל 1979, ברחוב הרצל 90 ברמלה, הקים משרד קטן עם חזון גדול - הסניף הראשון של "אופקים".


"התרופה הטובה לכל מחלה היא עבודה ועשייה, לכן אני מתייצב מידי בוקר בעבודה, וגאה בכם על עבודתכם המסורה, ויחד נרים כוסית של יין לשנה חדשה וטובה ולחיי קבוצת אופקים", אמר לוי.


דברי היו"ר התקבלו בהתרגשות וזכו שוב ושוב בתשואות וחיבוקים משותפיו לקבוצה, יקי בן מנחם, מנכ"ל "רימון", רפי שלף, מנכ"ל "אינטרנשיונל", שושנה ואריה פרידנבורג, מנהלי "ליש", יואל לוינשטיין, דובי אוסטרר, מנכ"ל פי.טי.סי, אייל פרימור, מנכ"ל תור לינק מקבוצת רימון, דמיאן יפה, מנכ"ל החברה הגיאוגרפית, ניר כספי, מנכ"ל "צפחה" ועידית פדן, מנכ"ל אופקים נסיעות ותיירות, שעמדה מאחורי רעיון מיתוגה מחדש של "קבוצת אופקים".


הערב כלל ארוחה כיד המלך, ריקודים אקרובטים עם סיבים אופטיים, שיצרו את הלוגו החדש, שבוצעו באמנות ע"י קבוצת פירמוניה מבית "בראש חוצות לייזר", הצגת תהליך ייצוג הלוגו של כל החברות בקבוצה על מסך ענק של 17 מטר, שהכינה חברת PICTURE IT" ונער הפעלולים אייל עמנואל מאשדוד.


בסיום הערב, שזכה לשבחים מעובדי החברה המארגנת, ביקשו מנחת הערב, אילנה קפאונר, מנהלת תיק התעופה בחברה, והמנכ"ל עידית פדן, מכל העובדים לפנות לדיילות החברה בכניסה ולקבל את מתנות החג ולהתכבד בקינוחים. אכן סיום מתוק לערב מרגש, שנה טובה-שנת שגשוג והרבה בריאות ל"קבוצת אופקים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: