אא

לשכת מארגני התיירות הנכנסת בחרה גם את חברי הנהלת הלשכה

זאת במקביל לבחירתו של היו"ר שמואל מרום לקדנציה נוספת. דיזנהויז בתגובה לבחירתו של מרום:"צר לנו שמרום נתפס על קרנות המזבח".

Shutterstock Shutterstock

האסיפה הכללית של מארגני תיירות נכנסת הכריעה אמש  כצפוי  ובחרה את שמואל מרום ליו"ר לקדנציה נוספת . 
להנהלת הלשכה נבחרו: שאנן קראוס מנכ"ל ישראם, אוני עמיאל מנכ"ל עמיאל, קורט קאופמן מנכ"ל ג'נסיס, אמנון בן-דוד מנכ"ל אשת, ליאור גלפנד מנכ"ל ארטרא, נועם אשד מנכ"ל CTO, אלחנן דביר מנכ"ל כנס.


באסיפה אמש קיימה הנהלת הלשכה  טקס פרידה מאלי גונן ,נשיא התאחדות המלונות היוצא  כהוקרה על פעילותו בתעשיית התיירות במהלך כעשרים שנה כמנכ"ל משרד התיירות ,רשת שרתון ,נשיא התאחדות המלונות ומנהיג בלשכת התיאום של תעשיית התיירות וכן הוחלט על נטיעת עצים לכבודו של רודולף שמואלי , ממייסדי לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל . שמואלי ,הבעלים של חברת קפיטול ,ממקימי לשכת  מארגני תיירות נכנסת היה חבר בתפקידים ציבוריים כחבר הנהלה,יו"ר הנהלה ותרם רבות להבאת מאות אלפי תיירים לישראל ועדיין ממשיך להיות פעיל בהבאת תיירים.


היקף הפעילות בשנת 2010 של חברי לשכת מארגני תיירות נכנסת מוערך בכ-700 מיליון $.
מארגני התיירות הנכנסת לישראל מספקים כ-65% מלינות התיירים לבתי המלון בישראל. 
עפ"י תחזית הנהלת הלשכה לשנת 2011 צפויה האטה במגמת הצמיחה כתוצאה מהאירועים בתוכנית העבודה של הנהלת הלשכה החדשה תהיה התקדמות במספר נושאים מרכזיים בינהם פיתוח תשתיות תיירות לצורך קליטת 5 מיליון תיירים כולל תוספת חדרים בבתי המלון ומציאת חלופה מועדפת להגנת ים המלח וכן הובעה הערכה למנהיגותו של שר התיירות בפיתוחה של התיירות הנכנסת לישראל.


ואילו בחברת  דיזנהאוז אמרו בתגובה להחלטת הלשכה על בחירתו של מרום לקדנציה  נוספת :"צר לנו ששמואל מרום נתפס על קרנות המזבח למרות שהוא לא מייצג כל ארגון או חברה העוסקת בתיירות נכנסת ומייצג בסך הכל את עצמו . הוא גורר את הלשכה לקבל החלטות בלתי חוקיות. מתוך דאגה וחשיבות ללשכה דיזנהאוז תעשה את כל הנדרש שהלשכה תתנהל על פי דין , על פי חוק ועל פי המתבקש מרשם העמותות ".



שמואל מרום מעניק תעודת הוקרה לרודולף שמואלי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: