אא

התקשורת האנגלית מצביעה לים המלח

ענת סטריק – דהאן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של רשת מלונות טמרס: "בישראל קיימים מלונות ואתרי ספא ברמה בינלאומית גבוהה ואני בטוחה שאחרי שקבוצה זו תחווה את חווית האירוח במלונות הספא ותסקר את ביקורה באמצעי המדיה השונים, יהיה סיכוי רב יותר לפיתוח פלח שוק זה".

Shutterstock Shutterstock
משלחת עיתונאי ספא מאנגליה המייצגת את מגזיני הלייף סטייל הנחשבים ביותר הגיעה לביקור בן כמה ימים בישראל, והתארחה ברשת מלונות טמרס. הקבוצה שכללה 8 עיתונאים בכירים נחתה נחיתה רכה הישר למלון ספא שיזן בהרצליה פיתוח. בשיזן חיכו להם חדרים אישיים עם שלל פינוקים, ארוחת בוקר שהכין עבורם שף המלון על רקע חוף הים, סיור בסוויטות הנשיאותיות וטיפול אישי במלון הספא שיזן.

לאחר חווית אירוח זו, הדרימה המשלחת למלון דניאל ים המלח, מרשת טמרס. בדניאל חיכו לחברי המשלחת חלוקים וכפכפי ספא והם עברו למצב של rest and relax ולמדו להכיר מקרוב את שלל הפינוקים והחוויות שמציע ים המלח לתיירים. המשלחת לא פסחה על טבילה בבריכות הגופרית ובמימי ים המלח, ביקור בחמאם וטיפולי הבוץ הידועים וחתמה את הביקור למחרת היום בטיול רגלי למצדה.

ענת סטריק – דהאן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של רשת מלונות טמרס מסרה: "אני שמחה וגאה לארח את משלחת עיתונאי הספא מאנגליה. משלחת זו הגיעה לארץ לשם חיזוק ועידוד תיירות הספא והלייפסטייל מאנגליה לישראל. בישראל קיימים מלונות ואתרי ספא ברמה בינלאומית גבוהה ואני בטוחה שאחרי שקבוצה זו תחווה את חווית האירוח במלונות הספא ותסקר את ביקורה באמצעי המדיה השונים, יהיה סיכוי רב יותר לפיתוח פלח שוק זה. עלינו כמלונאים ותיירנים לחשוב כל העת כיצד ליצור NISH MARKETS נוספים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: