אא

האם ג'סטין ביבר מקדם את תדמיתה של התיירות בישראל?

אתרי התיירות של ישראל יזכו לחשיפה רבה בעת ביקורו של ג'סטין ביבר השבוע בארץ - טוענים במשרד התיירות. הזמר הקנדי יהיה אורח המשרד ויבקר בין היתר בירושלים, ים המלח והגליל.

Shutterstock Shutterstock
הזמר המפורסם, ג'סטין ביבר, אשר ינחת הלילה בישראל, לקראת הופעתו בארץ, יהיה גם אורח משרד התיירות בימים הקרובים, וסיוריו באתרי התיירות, הנוצריים והיהודיים, ישמשו לפרסום וחשיפה של המגוון התיירותי של ישראל בעולם - לטענת משרד התיירות. סיוריהם של ג'סטין ביבר ופמלייתו יעמדו בסימן ארץ הקודש ויתקיימו, בין היתר, בירושלים, ים המלח והגליל.

אירוחו של ביבר נעשה במסגרת פעולות השיווק של משרד התיירות, הכוללות, בין היתר, אירוח ידוענים ומעצבי דעת קהל, באתרי התיירות של ישראל. אירוחים אלו מייצרים חשיפה נרחבת של ישראל, על אתריה ואפשרויות הביקור בה בעולם, תוך פנייה לקהלים חדשים ושיפור תדמיתה של ישראל בעולם.

במהלך השנה האחרונה אירח משרד התיירות ידוענים רבים, בהם חברי להקת לינקין פארק, הזמר האמריקאי יליד ישראל ג'ין סימונס ,אוזי ושרון אוסבורן, השחקנית האמריקאית קלייר דיינס ובשבוע הקרוב, יארח גם את השחקנית הצרפתייה איזבל הופר.

בנוסף, מארח משרד התיירות עיתונאים רבים מתחום התיירות והלייף סטייל, על מנת להתרשם ממגוון אפשרויות התיור בנושאי קולינריה ויין, תרבות, דת, היסטוריה, ספורט ועוד. כמו כן מארח המשרד סוכני נסיעות מרחבי העולם, כמרים, מנהיגים דתיים ואנשי תעשיית התיירות.

אירוח הכורים הצ'יליאנים בישראל לפני כחודשיים אשר התבצע במטרה לחשוף את ישראל על אתריה ואפשרויות הביקור בה ולשפר את תדמיתה בעולם, הצליח לעורר ענין רב בקרב עשרות אנשי התקשורת הזרה הפועלים בישראל וזכה לסיקור שכלל כלל מאות פרסומים שונים אליהם נחשפו מאות מיליונים ברחבי העולם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: