אא

מלון מרינה ת"א מסיים מהלך שיפוץ בהשקעה של 10 מיליון ₪

לקראת הפסח הושלם השלב השני בשיפוץ מלון "מרינה" תל אביב, 102 חדרים שודרגו בהשקעה כוללת של כ-10 מליון ₪. השלב השלישי והאחרון של השיפוץ מתוכנן לנובמבר הקרוב בהשקעה נוספת של כ- 6 מיליון ₪ ויתרכז בשיפוץ הקומה השלישית וחדר האוכל .

Shutterstock Shutterstock
מלון "מרינה" בתל אביב סיים בימים אלו את שלב השיפוצים הנרחבים בהשקעה כוללת של כ-10 מיליון ₪. במסגרת השיפוצים שופצו מהייסוד קומות 4 ו-5 במלון, הכוללות 102 חדרים מתוך 156 חדרי המלון, ביניהם 7 סוויטות מפוארות, חדרי קלאב ו-10 חדרי משפחה חדשים לזוגות עם 2 ילדים.

החדרים שהוקמו מחדש בקומות 4 ו-5 תוכננו ע"י האדריכלית, נילי סתיו, שעיצבה את החדרים בסטייל חדרי מלונות הבוטיק, ואבזרה אותם בריהוט חדשני ועדכני, מסכי LCD ומערכות סאונד מתקדמות, חדרי אמבטיה מרווחים, המתאימים הן לאנשי העסקים והן לנופשים הפוקדים ביום יום את המלון. ברחבי המלון ובחדרי האורחים נתלו למעלה מ- 600 יצירות אומנות שונות ומגוונות, המשתייכות לאוסף הפרטי של בעלי המלון. בין האומנים הישראלים המוצגים במלון תמצאו את: שמואל בק, משה קסטל,עופר ללוש, אלברט גולדמן,משה גבעתי ויוסל ברגנר.

עוד נודע כי בנובמבר 2011 צפוי המלון להשלים את מהלך השיפוצים הכולל, עם שיפוץ 54 החדרים הנותרים בקומה השלישית בהשקעה של 5 מיליון ₪, ושיפוץ חדר האוכל המרכזי בהשקעה כוללת של 1 מיליון ₪.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: