אא

קבוצת חיון, נציגת סמסונג, משיקה בישראל סדרת מחשבים ניידים בעלי תצוגת LED HD

ארמו דריהם, סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת חיון: "ה- RV511 מאפשר שיתוף מידע ללא מאמץ והנאה מסרטים ומשחקי מחשב ב-High Definition.יחס ממדים של 16:9 מאפשר צפייה בסרטים כפי שהם נועדו להיות מוצגים. כמו כן, ניתן לראות תמונות מדויקות על גבי צג HD LED בגודל 15.6 אינץ'.

Shutterstock Shutterstock
קבוצת חיון, נציגת סמסונג, משיקה בישראל סדרת מחשבים ניידים בעלי עיצוב ארגונומי ומסוגנן, תצוגת LED HD וטכנולוגיות תקשורת מתקדמות.

מדובר בדגמי RV511, המציעים מקלדת ארגונומית עם מקשים מבודדים ; צג HD LED בגודל 15.6 אינץ', המפיק תמונות חדות ביותר, צבעים עזים והצגה מדויקת של סרטים ומשחקים; מערכת הפעלה Windows 7 Home Premium*, מאפשרת את ביצוע המשימות היומיומיות בפשטות רבה יותר; טכנולוגיית הפעלה מהירה המאפשרת להעיר את המחשב הנייד ממצב שינה בתוך שניות מרגע פתיחת הצג או לחיצה על לחצן ההפעלה; פתרון שחזור של סמסונג, היוצר נקודות שחזור מערכת באופן אוטומטי בדיסק הקשיח ומאפשר המשך עבודה מהנקודה בה הופסקה.

ה-RV511 משלב טכנולוגיות תקשורת מתקדמות, לרבות 802.11bgn אלחוטי, כדי לספק גישה מהירה לאינטרנט ולנתונים בכל עת ומכל מקום. כמו כן, דגם זה נועד לעמוד בטלטלות ומכות, מצויד במארז איתן ועמיד שנועד להגן על תוכנו וכן להפחית את הסיכון לשריטות וטביעות אצבע.

"ה- RV511 מאפשר שיתוף מידע ללא מאמץ והנאה מסרטים ומשחקי מחשב ב-High Definition", אומר ארמו דריהם, סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת חיון, "יחס ממדים של 16:9 מאפשר צפייה בסרטים כפי שהם נועדו להיות מוצגים. כמו כן, ניתן לראות תמונות מדויקות עם פרטים חדים וצבעים בולטים על גבי צג HD LED בגודל 15.6 אינץ'. לוח מקשים מספרי רחב בן 17 מקשים ומאפשר הקלדה מהירה תוך מזעור טעויות בהקלדה. והיתרון הנוסף הוא שה - RV511 צורך פחות מתח כך שאפשר ליהנות מתוכן בידורי לאורך זמן רב יותר".

את דגם RV511, ניתן להשיג במחיר לצרכן של 2499 שקל כולל מע"מ.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: