אא

מנתוני אתר דיזנהאוז עולה : אילת הינה היעד האטרקטיבי ביותר לפסח

אילת מובילה בהפרש ניכר גם על שלל יעדי הנופש בחו"ל. חמשת היעדים הפופולאריים ביותר מעבר לים לקראת הפסח הקרוב הם ברצלונה, פראג, רומא, אמסטרדם ורודוס.

Shutterstock Shutterstock
בפסח הזה הישראלים מעדיפים לנפוש קרוב לבית. מנתונים שנאספו באתר דיזנהאוז בשלושת השבועות הראשונים של חודש מרץ 2011 עולה כי אילת היא המבוקשת ביותר בחיפוש חבילות נופש לפסח בארץ ובחו"ל עם 23% מהחיפושים באתר. אילת מובילה על שאר האתרים הישראלים בהפרש ניכר, כדוגמת ים המלח, אותו חיפשו כ- 8%, תל אביב עם 3.2% מהחיפושים ואיזור הצפון כולו עם כ-3% מהחיפושים.

אילת מובילה בהפרש ניכר גם על שלל יעדי הנופש בחו"ל. חמשת היעדים הפופולאריים ביותר מעבר לים לקראת הפסח הקרוב הם ברצלונה עם 10% מהחיפושים, פראג עם 7%, רומא עם 6.5%, אמסטרדם עם 6% ורודוס עם כ-5% מהחיפושים.

גם מנתוני הטיסות עולה כי אילת עדיין קוסמת לישראלים. נתוני האתר מצביעים על כך שניו יורק היא היעד המבוקש ביותר בקרב מחפשי הטיסות עם 15.5% מהחיפושים, כאשר מיד אחריה נמצאת אילת עם 11%. פרט לשני היעדים האלה, לקראת הפסח הקרוב הישראלים ישמחו לטוס לאמסטרדם , פאריז , לונדון ורומא .

לדברי גלעד ברובינסקי, מנהל השיווק של "דיזנהאוז": "נתוני החיפוש באתר משקפים את מגמת הביקושים בקרב הקהל הישראלי לקראת חג הפסח. מנתונים אלה עולה כי למרות שמרבית הישראלים עדיין מעדיפים לבלות את חופשת הפסח שלהם בחו"ל, העיר הפופולארית ביותר עבור הנופשים היא אילת. מהנתונים עולה כי גם כי חופשת ה"בטן-גב" הוחלפה בחופשות ליעדי אירופה התיירותיים המספקים חווית חו"ל הכוללת תרבות, מסעדות, שופינג – תיירות קלאסית".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: