אא

תערוכת הפרחים ועיצוב הגינות 2011

תערוכת פרחים ראשונה מסוגה בישראל, תהפוך את פארק רעננה למקום צבעוני וריחני. זהו הפנינג המיועד לכל חובבי הפרחים בארץ ולמשפחותיהם אשר יכלול תחרות עיצוב גינות, תחרות שזירת פרחים, סדנאות בנושא גינון ושזירה ושפע פעילויות לילדים ולהוריהם.

Shutterstock Shutterstock
התערוכה הישראלית הראשונה של גינון ופרחים, ברוח תערוכת הפרחים צ'לסי שבלונדון, תפתח את שעריה בפארק רעננה בפני מבקרים מכל הארץ ותציע להם חוויה אסתטית ואמנותית מעשירה. התערוכה תארח את מיטב מעצבי הפרחים והגינות בארץ לצד היצע מגוון וחדשני של פרחים צמחים, מוצרי גן, ריהוט וכדומה. יהיה זה אירוע מרהיב ביופיו ובצבעיו, חגיגה של אסתטיקה וניחוחות בשילוב תמיכה במודעות לסביבה מטופחת ויפה.

בתערוכה יוקם אוהל בגודל של כ־450 מר' שבו יוצגו שלל פרחים וסחלבים של מגדלים מסחריים ומגדלים חובבנים. המבקרים יעברו בחללים מעוצבים, דרך תצוגות מרהיבות של פרחים, שישזרו על ידי מומחים. מי שחפצה נפשו להתמחות יוכל להשתתף בסדנאות שיציעו הדרכה בשזירה וגינון.

לצד התצוגות תתקיים גם תחרות. המתחרים יהיו מעצבי גינות, שיציגו בשטח מודלים של גינות אמיתיות ויתחרו ביניהם על הגינה היפה ביותר. התחרות תנוהל ע"י אדריכלי גינות מובילים וגם הקהל יהיו שותף לבחירה ויצביע עבור חביב הקהל.

כמו כן, בין האטרקציות שיוצעו במתחם התערוכה, יוכלו הילדים ליהנות משלל פעילויות הקשורות בחיבור לסביבה ולטבע כגון: משחק "סימני דרך" בנושא טבע עירוני, משחקי זריזות ידיים ומחשבה, סידור פרחים, סדנת ציור בטבע ואף יצירה פרטית ופיסול מחומרים טבעיים של בובות איצטרובלים.

מאחורי התערוכה עומדות שתי יזמיות, תושבות רעננה - מקסין לויטה ופוריה פריד, שעיצוב גינות מהווה עבורן חלק בלתי נפרד מאיכות חיים. השתיים מבקשות לקדם מצוינות בגינון ונוי, להביא תפיסות חדשות בתחום, לסייע לגננים להתמודד עם מגבלות משק המים בישראל ולהגביר את המודעות של בעלי הבתים לטיפוח הצומח.

התערוכה תתקיים בחג הפסח בין התאריכים: 21-23.04.11 בפארק רעננה.

שעות התערוכה:
יום ה' 21 לאפריל 10:00-18:00
יום ו' 22 לאפריל 10:00-17:00
יום שבת 23 לאפריל 10:00-18:00

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: