אא

משלחת סוכני נסיעות מרוסיה ואוקראינה בביקור בישראל

הביקור במסגרת שיתוף פעולה של אל על תיירות ומלונות דניאל ו - WEST החדש .ענת סטריק – דהאן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של הרשת: "אין ספק כי ביטול הצורך בויזות גם מאוקראינה והוספת טיסות ישירות מהיעד, יעלה את כמות התיירים ממדינה זו".

Shutterstock Shutterstock
משלחת סוכני נסיעות מרוסיה ואוקראינה הגיעה לביקור בישראל במסגרת שיתוף פעולה ייחודי של אל על תיירות, בניהולו של דוד אסולין ומלונות דניאל ו - WEST החדש. משלחת הסוכנים נתקבלה בקבלת פנים מפוארת בנתב"ג ומשם המשיכה לביקור קצר במיני-ישראל.

הקבוצה שכללה 20 סוכנים בכירים, בחרה להתארח בסוויטות של מלון WEST החדש, שנפתח לאחרונה בחוף הצוק בתל אביב. במלון קיבלו את פני המשלחת בארוחת ערב חגיגית בת 5 מנות סביב שולחנות אבירים, עליה ניצח, ביד רמה, שף המלון.

למחרת היום, ערכה המשלחת סיור במלונות דניאל ושיזן הרצליה, שכלל סיור במלון וכמובן טיפולי ספא מפנקים במלון הספא שיזן. משם נסעה המשלחת לירושלים וחוותה סיור רגלי בשכונות העיר העתיקה, במוזיאון יד ושם ובשדרות ממילא. כבר בדרך לים המלח הורידה המשלחת הילוך והחלה לחוות את השקט והרוגע שמעניק ים המלח לתיירים. מסדר היום של המשלחת לא נפקד מקומם של טיפולי הבוץ ובריכות הגופרית של ספא מלון דניאל ים המלח, חוויות שכמעט וגרמו למשלחת להפסיד את טיסת החזור ולהישאר לעוד כמה ימים בישראל.

ענת סטריק – דהאן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של הרשת מסרה: "בעקבות הפעילות המבורכת של ביטול הויזות מרוסיה, אנו עדים בשנים האחרונות לגידול משמעותי במספר התיירים הרוסים הפוקדים את ישראל. ים המלח ותל אביב הם יעדי תיירות מועדפים בשל קרבתם לים.אין ספק כי ביטול הצורך בויזות גם מאוקראינה והוספת טיסות ישירות מהיעד יעלה את כמות התיירים ממדינה זו. הקהל הרוסי יודע להעריך חווית תיירות, לייף סטייל וספא כמו זו המוענקת במלונותינו ואנו משקיעים משאבים רבים במטרה להגדיל את נתח השוק הקיים במלונותינו הן מהפן השירותי והן בפן השיווקי".

דוד אסולין מנהל אל על תיירות מוסיף: "אנחנו רואים בשוק הרוסי ובשוק האוקראיני כמנוע צמיחה בענף התיירות הנכנסת בשנים הקרובות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותאוקראינהחדשות אוקראינה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: