אא

מלון בראשית שממוקם על צוק מכתש רמון, יפתח ביום ראשון הקרוב

ליאור רביב, מנכ"ל ישרוטל: "מלון בראשית הוא מלון נופש, המשתלב היטב בנוף המדברי הקסום והמיועד גם לאורחים שיחפשו שלווה וגם לאלו שיחפשו לשלב רוגע עם פעילות מדברית; וכל זאת תוך כדי שמירה על ערכי הטבע והסביבה".

Shutterstock Shutterstock
ביום ראשון הקרוב, 17 באפריל 2011, יפתח מלון בראשית, הממוקם על צוק מכתש רמון. המלון נמנה על מלונות היוקרה של רשת ישרוטל Isrotel Exclusive Collection.

בראשית הינו המלון ה-14 במספר של רשת ישרוטל, אשר יציע חווית נופש חדשה בנוף התיירות הישראלית – חופשה מדברית יוקרתית.

"מלון בראשית הינו ביטוי לחזונו הציוני של בעלי חברת ישרוטל, דייויד לואיס, שהגיע לנגב לפני יותר מ- 18 שנה, כשהקים את מלון ישרוטל פונדק רמון. לואיס ראה לנגד עיניו את חשיבות המשך פיתוח הנגב והסיוע התעסוקתי לתושבי האזור; והמלון החדש אכן יעסיק יותר מ-180 עובדים, אשר חלקם הגדול תושבי מצפה רמון".
"מלון בראשית הוא מלון נופש יוצא דופן, המשתלב היטב בנוף המדברי הקסום והמיועד גם לאורחים שיחפשו שלווה וגם לאלו שיחפשו לשלב רוגע עם פעילות מדברית; וכל זאת תוך כדי שמירה על ערכי הטבע והסביבה", הוסיף ליאור רביב.

בבראשית, המשתרע על 50 דונם, 111 חדרים, הממוקמים ב- 40 מבנים - חלקם בני קומה אחת וחלקם בני שתי קומות, אשר כולם פזורים ומשולבים בטבע. מכל אחד מהחדרים ניתן לצפות בנוף היפה בעולם, נוף המכתש.
ל-39 מחדרי המלון אף בריכות שחיה פרטיות הצמודות לחדר. במלון 3 סוויטות מרהיבות; כאשר הסוויטה הנשיאותית ממוקמת על סף המכתש.

מלון בראשית כולל גם ספא איכותי ומתקדם, מרכז כנסים, מחלקת טיולים והשכרת ג'יפים, מגרשי טניס ועוד. המלון מאפשר לאורחים מהארץ ומחו"ל לחוות חופשה מדברית עם מבחר פעילויות, ובו בעת ליהנות גם מהרבה פינוקים ומנוחה.

בצילום : רבה הראשי של מצפה רמון – דניאל בר-מוחא, ראש המועצה – פלורה שושן, ומנכ"לית מלון בראשית – סילבי כהן גבאי. צילום: מזי לבל לרנר

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: