אא

RCI ישראל : הנציגה הבלעדית של רשת מלונות ווינדהאם בישראל

הרשת מונה למעלה מ-7,000 בתי מלון ב-66 מדינות שונות וכוללת 16 מותגים איכותיים. ב-RCI מתכוונים לערוך שיווק אגרסיבי למוצר בקרב סוכני הנסיעות.

Shutterstock Shutterstock
חברת RCI ישראל הפכה להיות הנציגה הבלעדית בישראל של רשת מלונות ווינדהאם.

ווינדהאם מונה למעלה מ-7,000 בתי מלון ב-66 מדינות שונות. מלונות ווינדהאם נמצאים במרכזי ערים או על אם הדרך במקומות כפריים ומרוחקים.
הרשת כוללת 16 מותגים איכותיים.

זה מתחיל עם מלונות פרימיום יוקרתיים של רשת Wyndham Hotels and resorts. בין השאר אפשר למצוא מלונות בארה"ב, אוסטרליה, סין, צ'כיה, הונגריה, הולנד, הודו, רוסיה, תאילנד, אנגליה, פנמה, פורטוגל, פנמה וכו'.

בין הרשתות הקשורות לווינדהאם נמצאות בין השאר רשתות רמדה עם 900 מלונות ב-45 מדינות, רשת Days inn עם למעלה מ-1,800 מלונות בארה"ב, קנדה, סין, אירלנד ובריטניה. רשת Super8 עם למעלה מ-2,000 מלונות ברחבי צפון אמריקה. כמו כן נמצאות בווינדהאם העולמית רשתות: ווינגייט עם מלונות ברחבי צפון אמריקה, מלונות ביימונט בארה"ב, רשת מיקרוטל עם למעלה מ-3,000 מלונות ב-46 מדינות, רשת מלונות הווטורן בארה"ב, רשת הווארד ג'ונסון עם למעלה מ-450 מלונות ב-16 מדינות ברחבי ארה"ב, מקסיקו וסין, רשת Travellodge עם למעלה מ-400 מלונות בצפון אמריקה, ורשת Knights inn עם למעלה מ-300 מלונות ברחבי צפון אמריקה.

כאמור, RCI ישראל, בראשות אשת התיירות הוותיקה, אולגה סופר, מנהלת RCI ישראל, עורכת בימים אלו את השקת המותג בקרב סוכני הנסיעות. מי שהצטרפה לאחרונה לחברה היא מי שמוכרת היטב בענף, מירי דולינסקי-שבו שמשמשת כמנהלת מותג ותפעול בכל הקשור לווינדהאם בישראל.

ב-RCI מכוונים לערוך פעילות שיווק, בשיתוף סוכני הנסיעות, כדי להציע את המוצר שיכול לתת פיתרון טוב לציבור הנוסעים, כאשר הסוכנים יזכו לקבל עמלה על כל מכירה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: