אא

חגיגה קולינארית בלאס וגאס במלון ה - MGM

בכירי השפים בעולם יתכנסו במלון ה - GRAND MGM ב-7 במאי לאירוע של חגיגה קולינארית בלתי נשכחת בערב הצדעה לשף הנודע פול בוקוז.

Shutterstock Shutterstock
Vegas Uncork’d by Bon Appétit זוהי חגיגה קולינרית ייחודית, בת ארבעה ימים, הכוללת 25 ארוחות צהריים אינטימית, ארוחות מלאות, טעימות ושאר חוויות קולינריות.

השנה יתכנסו עשרה שפים מובילים, שם יגישו ארוחת ערב של פעם בחיים.

שנה אחרי שנה, Vegas Uncork’d by Bon Appétitמושכת מטיילי יוקרה ושפים יוצאי דופן מרחבי העולם ללאס וגאס, כשהם נמשכים לקחת חלק בחגיגה הקולינרית המיוחדת הזו.

Vegas Uncork’d by Bon Appétit פרסם היום פרטים חדשים לגבי “Toques Off to Paul Bocuse” - ארוחת הערב המפוארת ומרובת המנות, שתתקיים ב- MGM Grand ב-7 במאי.

השפים שהשתתפו בעבר באירוע זה הודיעו על הצטרפותם: אלן דוקאס, הוברט קלר, ג'ואל רובושן, ג 'וליאן סראנו, ז 'אן פיליפ מורי, מייקל מינה, ברדלי אוגדן, רולנד פאסוט, אנדרה רנאר, ז 'אק טורס וג'יי ג'והו, כאשר כולם יכינו מנות מענגות עבור ערב בלתי נשכח זה.

ביחד, קבוצה זו מייצגת את הכוכבים של השפים עטורי הפרסים, שמתכנסים כדי להכין ארוחה רשמית ומיוחדת.

"זהו אירוע חסר תקדים המהווה אמירה חשובה על לאס וגאס כיעד קולינרי וה-Vegas Uncork’d by Bon Appétit מושך לא רק לחובבי אוכל וקולינריה, אלא גם לשפים המובילים", אמר אדם רפופורט, העורך הראשי של Bon Appétit.

איחוד של קבוצת שפים כוכבים אלה, הוא מחווה של הערצה והערכה משותפת לשף, פול בוקוז האגדי. הבורא של בוקוז d'Or - שהיא התחרות הקולינארית הבינלאומית היוקרתית ביותר בעולם, אשר מתקיימת כל שנה בליון, צרפת. השף בוקוז השפיע על דורות של שפים ברחבי העולם.

עם ההגעה בשעה שבע בערב, תיערך קבלת פנים של קוקטייל יוצא דופן עם תחנות שונות על ידי השפים ג'יי ג'והו, הוברט קלר, שון מק'ליין, ברדלי אוגדן וג'וליאן סראנו.

בשעה שמונה בערב, הדלתות לאולם הנשפים האלגנטי יפתחו, שם תוגש ארוחה שנהגתה בקפידה, המונה ארבע מנות והוכנה על ידי מערך מרשים של צמדי שפים מפורסמים.

באופן בלעדי נוצרה עבור התוכנית של הערב, רטרוספקטיבה על חייו של פול בוקוז ועל הקריירה המפוארת שלו באמצעות אנקדוטות שיחלקו עמיתיו וחבריו.

לסיכום הערב, תיערך קבלת פנים של קינוחים ע"י הקונדיטורים הנודעים, ז'אן פיליפ מורי ואנדרה רנאר, כמו גם ז 'אק טורס השוקולטייר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: