ניו אורלינס שוברת שיאים
8.3 מיליון מבקרים בשנת 2010 אשר הוציאו 5.3 מיליארד דולר. ההוצאות הגדולות ביותר של תיירים בהיסטוריה של העיר.
ענף התיירות בניו אורלינס הגיע לציון דרך משמעותי בשנת 2010 עם מספר של 8.3 מיליון מבקרים, גידול של 10.7 אחוז מהשנה אשתקד ופעם ראשונה מאז
קתרינה שמגיעים למספר של של 8 מיליון.
8.3 מיליון מבקרים אלו, הוציאו 5.3 מיליארד דולר בביקורם בעיר, גידול של 1.1 מיליארד דולר מהשנה אשתקד ובנוסף, סכום זה מסומן כשיא בהוצאות של תיירים בהיסטוריה של העיר.
סקר חדש שנערך ע"י אוניברסיטת ניו אורלינס מציין את העובדות הבאות:
- אחוז המבקרים עלה ב-10.7 אחוז. מ-7.5 מיליון מבקרים בשנה אשתקד, ל- 8.3 מיליון מבקרים בשנת 2010.
- אחוז ההוצאות של המבקרים עלה ב- 23.6 אחוז. מ-1.1 מיליארד בשנה אשתקד, ל- 5.3 מיליארד בשנת 2010.
- המבקרים/נופשים הוציאו בממוצע 569 דולר לטיול או 142 דולר ליום.
- 77.7 אחוז מהמבקרים שנסקרו היו בניו אורלינס לצורכי חופשה והנאה.
- 22.3 אחוז מהמבקרים שנסקרו היו בניו אורלינס למטרות: עסקים, כנסים, תערוכות, מפגשי חברות וכדומה.
- 47.9 אחוז מהמבקרים שבאו לצורכי עסקים, האריכו את שהותם לשם הנאה, למשך של 2.1 ימים בממוצע.
- מספר המבקרים בגילאי 25-34,לאחר שהחלו במיקוד דמוגרפי אגרסיבי יותר בשנת 2010 בניו אורלינס, חלה עלייה של 15.4 אחוז מאשתקד, ל - 18.4 אחוז בשנת 2010.
ענף התיירות הוא החשוב ביותר כמנוע כלכלי בניו אורלינס, כאשר מועסקים בענף 70,000 עובדים ומזרימים 5 מיליארד דולר לעיר בכל שנה, יותר מכל מגזר עסקי אחר. מבקרים מקומיים ובינלאומיים הוציאו 9.3 מיליארד דולר בלואיזיאנה בשנת 2010.
סטפאן פרי, נשיא ומנכ"ל לשכת האמנה והמבקרים של ניו אורלינס אמר: "לתעשיית האירוח של ניו אורלינס וכל השותפים הפרטיים והציבוריים שלה, זה ממריץ ביותר לראות תוצאות חזקות אלו. לאחר המשבר הכלכלי, ונוסף על האתגרים שיצרה דליפת הנפט BP, העיר שברה שיאים בנוכחות של מבקרים בכנסים ובפסטיבלים בנושאים אלו, מה שסיים את השנה בתוצאות חזקות בגידול המהיר ביותר עבור המלונות. תוספת של 800,000 מבקרים נותנת לעיר את המומנטום שאנחנו רוצים להמשיך לפתח בשנים הקרובות".
פרי הוסיף ואמר: " עם זאת, מה שקורה בניו אורלינס לא נשאר בניו אורלינס ... כל לואיזיאנה תהנה מההתפתחות. תחום התיירות מדורג כשביעי בלואיזיאנה כמקור העסקה ואחת מתוך עשר משרות בלואיזיאנה תלויות בענף חיוני זה. התיירות היא הענף היחיד שמייצר תשואה גבוהה כ"כ - עבור כל דולר אחד שמושקע בשיווק וקידום של לואיזיאנה, חוזרים 17 דולר למדינה".