אא

למרות עליית המחירים - צפויה עלייה של 6 אחוז ליציאות הישראלים בקיץ הקרוב

כך עולה מנתונים שמסרה חברת דיזנהאוז. כ- 1.2 מליון ישראלים צפויים לבלות את הקיץ בחופשות בחו"ל. יעדים מובילים בקיץ הקרוב: רודוס, כרתים, ורנה, איטליה, ברלין וברצלונה.

Shutterstock Shutterstock
חופשת הקיץ כבר מעבר לאופק ובקרוב ישראלים רבים יתרכזו באריזות לחופשה ביעדים שמעבר לים. השנה כ- 1.2 מליון ישראלים צפויים לבלות את חופשת הקיץ בחו"ל, עליה של כ- 6% לעומת נתוני השנה שעברה. בין היעדים שצפויים לתפוס תאוצה בקיץ 2011 – רודוס, כרתים, ורנה, איטליה, ברלין וברצלונה, כך עולה מנתוני חברת התיירות דיזנהאוז.

לדברי גלעד ברובינסקי, מנהל השיווק של דיזנהאוז: "כל הנתונים מראים כי עונת תיירות הקיץ השנה צפויה להיות מוצלחת יותר לעומת התקופה המקבילה אשתקד. היעדים הפופולאריים ביותר השנה יהיו יעדי הנופש ביוון ובבולגריה לצד היעדים הקלאסיים של אירופה – ברצלונה, פריז, רומא, ברלין, פראג, וצפון איטליה. אנו מבחינים בשנים האחרונות במגמה ברורה הקשורה לביקוש וליעדי החופשות של הישראלים; הבחנו בכך שאם בעבר התייר הישראלי היה מגביל את עצמו למספר מועט של יעדים כיום נרשם ביקוש למספר יעדים שגדל מדי שנה – יותר ישראלים נוסעים ליותר מקומות. המגמה הזו גורמת להתחזקותם של יעדים שהיו פחות פופולאריים בשנים הקודמות, בדומה לקרואטיה או סלובניה שהפכו למבוקשות יותר בקיץ הקרוב, כמו גם להתחזקותם של טיולי שייט וחבילות נישה נוספות".

עוד לדברי ברובינסקי: "השנה צפויה עלייה של כ-10% במחירי חופשות הקיץ לעומת אשתקד. הגורמים שמובילים לעליית המחירים - התייקרות מחירי הדלק, שגורמת לעלייה במחירי הטיסות, ובמקביל ההתאוששות מהמשבר העולמי שגורמת לעלייה בביקוש".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: