אא

נתור-יוניטל משיקה טיול מאורגן חדש לאוקראינה

לימור שמיר, מנהלת השיווק של "נתור-יוניטל": "הטיול החדש יאפשר היכרות מעמיקה עם הפן המסתורי יותר של אוקראינה, תוך מתן דגש על השורשים ההיסטוריים והתרבותיים של מדינת ישראל".

Shutterstock Shutterstock
בימים אלה משיקה נתור-יוניטל טיול מאורגן חדש לאוקראינה. הטיול בן 7 ימים, יתמקד באתרים המרכזיים בהיסטוריה ובתרבות היהודית בערים קייב, אומן ואודסה. אוקראינה נחשבת ליעד מתפתח מאוד בשנים האחרונות ומומחים רבים בתחום התיירות כבר מכתירים אותה בתואר "פראג הבאה".

אוקראינה הנה מקום הולדתם של אישים מרכזיים רבים בתולדות עם ישראל. דוד בן גוריון, גולדה מאיר, לוי אשכול, משה שרת, יצחק בן צבי, ואף סופרים ומשוררים רבים כדוגמת ביאליק, טשרניחובסקי, שלונסקי, שלום עליכם וז'בוטינסקי, כולם נולדו וגדלו בה, והם מהווים את היסודות עליהם נבנתה מדינתנו.

לדברי אביבית פלג, מנהלת מחלקת הטיולים המאורגנים של "נתור-יוניטל": "מאז ביטול חובת הוויזה בקו ישראל-אוקראינה ביוני 2010 אנו עדים לירידה במחירי הטיסות ולעלייה בביקוש ליעד. אנו ערים למגמה החיובית בביקושים אלו ונערכים בהתאם לעונת התיירות הקרובה על ידי תכנון טיול מאורגן חדש לערים המרכזיות באוקראינה. אנו משוכנעים כי השילוב של היסטוריה יהודית, תרבות מגוונת וערים מרתקות ימשוך ישראלים רבים שנמנעו עד כה מלטייל באוקראינה. בנוסף, בטיול לאוקראינה בא לידי ביטוי יתרון מובהק של הטיול המאורגן, כאשר הליווי של מדריך צמוד דובר השפה מנטרל את הבעייתיות בכך שבשלב זה אנגלית איננה שפה מדוברת באוקראינה".

לדברי לימור שמיר, מנהלת השיווק של "נתור-יוניטל": "הטיול החדש לאוקראינה מהווה צוהר נוסף למדינות ברית המועצות לשעבר ויעד אטרקטיבי לתיירים הישראלים שכבר ביקרו במוסקבה וסנט פטרסבורג. הטיול החדש יאפשר היכרות מעמיקה עם הפן המסתורי יותר של אוקראינה תוך מתן דגש על השורשים ההיסטוריים והתרבותיים של מדינת ישראל".

המסלול כולל: מסלול הטיול ייקח את הנוסעים לתוך עמקי השורשים של התרבות, ההיסטוריה היהודית, והאנשים שעל פי תפיסתם נבנתה המדינה. בקייב - המסלול משלב ביקור באתרי מורשת יהודיים לצד אתרי תיירות מפורסמים בקייב . מקייב ממשיכים לאומן לביקור בקברו של הרבי נחמן מברסלב שהפך למוקד עלייה לרגל עבור יהודים מכל העולם, ביקור בפארק סופיה שהוכרז על ידי אונסק"ו כשמורת טבע, , ועוד. באודסה ייהנו הנוסעים מטיול ברחובות העתיקים, מביקור בבית הכנסת המרכזי "אור שמח", מביקור בבית הולדתם של חיים נחמן ביאליק , ז'בוטינסקי, מנדלי מוכר ספרים, כמו גם מציורי אמנים, הופעות רחוב, טעימות יין וגבינה מהתוצרת המקומית ועוד.

תאריכי יציאה: 24.6, 8.7, 12.8

מחיר החל מ: 1599 $ לאדם בחדר זוגי.

המחיר כולל: מסי נמל ובטחון, תשר ודמי הרשמה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הדיל החםאוקראינהחדשות אוקראינה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: