אא

הזוג המלכותי של איזי ג'ט

חברת התעופה איזי ג'ט הכריזה על תחרות בכל רחבי אירופה לבחירת תואמי הזוג המלכותי. מתוך 20 מועמדים, שהוטסו לגמר בלונדון, נבחר היום הזוג המלכותי האולטימטיבי של איזי ג'ט.

Shutterstock Shutterstock
איזי ג'ט, חברת התעופה לטיסות מוזלות המובילה באירופה, הכתירה היום את סיימון ווטקינסון בן ה- 29 מלונדון ואת אורסולה רוסי בת ה- 29 ממילאנו כתואמי הזוג המלכותי מתוך 20 המועמדים הסופיים שהגיעו מכל רחבי אירופה.

כחלק מחגיגות החתונה המלכותית, הכריזה איזי ג'ט לפני כשלושה שבועות על תחרות במסגרתה יכלו גולשים הדומים לנסיך וויליאם ובת זוגתו קייט, להציע עצמם כתואמי הזוג המלכותי. מאות אנשים מרחבי אירופה שלחו את תמונותיהם כדי להשתתף בתחרות, מתוכם נבחרו 10 תואמי הנסיך ויליאם ו- 10 תואמות ארוסתו קייט.

20 המועמדים הסופיים הוטסו עם איזי ג'ט לגמר בלונדון, מתוכם נבחר היום הזוג הדומה ביותר, שמלבד התואר "הזוג המלכותי של איזי ג'ט", יזכה כל אחד מבני הזוג בטיסות ללא הגבלה למשך שנה שלמה לכל יעד שאיזי ג'ט טסה אליו.

פול מור, מנהל קשרי ציבור באיזי ג'ט אמר: "התחרות הייתה קשה מאוד עם מאות מועמדים מכל רחבי אירופה. מכל המועמדים, בלטו בעיקר סיימון ואורסולה בדמיונם המדהים לזוג המלכותי והם אלה שקטפו את הפרס והתואר 'הזוג המלכותי של איזי ג'ט'. זה היה מרגש להטיס ללונדון את זוגות התואמים ולאפשר להם לקחת חלק בחגיגות החתונה המלכותית".


הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נשארים בארץ - המלצות לטיולים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: