אא

דיויד אינטרקונטיננטל תל אביב מציג מראה חדש

תומס פלביר, מנהל הדירות של המלון: "העיצוב הפתוח הרב-תכליתי, אמור לשקף סגנונות חיים מודרניים, המכירים בעובדה כי דרישות הלקוח והדרך שבה אנשים עובדים ומקיימים אינטראקציה זה עם זה השתנו".

Shutterstock Shutterstock
דיויד אינטרקונטיננטל תל אביב הכריז אתמול על סיום העיצוב המחודש של לובי האטריום, המסעדה והבר בקומה השלישית .

עם מזג אוויר חמים, אווירה מזמינה ועולם המכיר סוף סוף ברלוונטיות העיר, היה על מלון דיויד אינטרקונטיננטל תל אביב, הצופה לים וממוקם בלב שכונת נווה צדק הססגונית , ליישר קו עם מגמה זו ולהשתדרג בעיצוב חדש לחלוטין ותדמית מעודכנת. מטרת העיצוב המחודש הייתה להפוך את דיויד אינטרקונטיננטל למלון המשקף את מעמדה החדש של תל אביב כאחת הערים הטובות בעולם. לשם כך, היה עליו להיראות אופנתי, תוסס ורלוונטי יותר מתמיד.

העיצוב החדש מסיר את המחסומים האדריכליים המסורתיים ומחלק את שטח הלובי לאזורים פתוחים, שבהם האורחים יכולים לעבוד, לנוח, לשתות או לסעוד את לבם. אזורים נפרדים מוגדרים על ידי מקומות ישיבה, שולחנות וצבעים שונים, המעוצבים כולם בסגנון מודרני מתוחכם.

בין האזורים החדשים:
• טרקלין עסקים נוסף המגיש כיבוד במשך כל שעות היום.
• מסעדות משודרגות הכוללות את מסעדת הדגל אוברג'ין המציעה ארוחות א-לה-קארט.
• בר חיצוני על שפת הבריכה המציע נוף לים עם טרקלין יוקרתי הכולל פינות ישיבה ודק עץ.

לדברי תומס פלביר, מנהל הדירות של המלון: "העיצוב הפתוח הרב-תכליתי, אמור לשקף סגנונות חיים מודרניים, המכירים בעובדה כי דרישות הלקוח והדרך שבה אנשים עובדים ומקיימים אינטראקציה זה עם זה השתנו".

"העיצוב החדש מעניק גמישות שלא הייתה לנו בעבר. אנו יכולים לשרת אנשי עסקים המקיימים פגישות לא רשמיות, לקוחות השותים קפה במועדון המנהלים החדש לאחר אימון, או תושבים מקומיים הלוגמים משקה ליד הבר", מציין דיויד כהן, מנכ"ל דיויד אינטרקוניטננטל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: