אא

ביום העצמאות הישראלים מעדיפים לנפוש בישראל ולא בחו"ל

כך עולה מסקר שערכה ארקיע לרגל יום העצמאות. דודו מחלב, סמנכ"ל השיווק בארקיע: "באופן מסורתי גם רשתות בתי המלון בישראל יוצאות במבצעים אטרקטיביים לשבוע שבו חל יום העצמאות וגורמים בכך לעלייה נוספת בביקושים".

Shutterstock Shutterstock
גם השנה כבכל שנה בשבוע יום העצמאות נרשמת עלייה משמעותית בביקושים לנופש בישראל.

מסקר שערכה ארקיע בקרב 1,800 מלקוחותיה, עולה כי בשונה ממועדים אחרים בשנה, את יום העצמאות מעדיפים הישראלים לחגוג בישראל.

43% אחוז מהנשאלים בסקר העידו כי הם נוהגים לנפוש בישראל מידי יום עצמאות, 70% מהנשאלים מסרו כי אילת היא יעד החופשה המועדף עליהם ביום העצמאות, 9% העדיפו את ירושלים, 6% מסרו כי יעדיפו לנפוש בטבריה, ו - 15% בצפון.

דודו מחלב, סמנכ"ל השיווק בארקיע, מסביר כי התופעה חוזרת על עצמה מידי שנה: "לעומת חופשות אחרות בהן אנו רואים ביקושים מאוד גבוהים לנופש לחו"ל, את יום העצמאות הישראלים מעדיפים לחגוג בישראל. באופן מסורתי גם רשתות בתי המלון בישראל יוצאות במבצעים אטרקטיביים לשבוע שבו חל יום העצמאות, וגורמים בכך לעלייה נוספת בביקושים".

כך לדוגמה מציעה ארקיע בשבוע הבא: מלון דן פנורמה באילת חדר לזוג ללילה ב - 800 שקל , במלון רימונים אילת ניתן להשיג חדר לזוג ללילה ב - 600 ש"ח ובמלון אורכידאה באילת מציעים חדר לזוג +3 ילדים על בסיס חצי פנסיון ב - 999 ש"ח ללילה .

מחירי חבילות הכוללות טיסה, מוזלים אף הם בשבוע יום העצמאות ובארקיע מציעים חבילה לזוג+2 ילדים, הכוללת טיסה ו-3 לילות במחיר של החל מ - 1,200 ש"ח לאדם. .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הדיל החם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: