אא

שר התיירות סטס מיסז'ניקוב בבנימין: "אני רואה בפרויקט תל שילה – פרויקט אישי שלי"

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "ראיתי פה דברים מעניינים, שמתחברים לתכניות העבודה של משרד התיירות. הסיפור התנ"כי, והחיבור שלו לציונות של ימינו, מרגשים מאד תיירים מחו"ל".

Shutterstock Shutterstock
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, סייר היום במועצה האזורית מטה בנימין, יחד עם צוות יועצים בכירים ממשרדו. סיורו החל במרכז המבקרים "נחלת בנימין", שם צפה במיצגים וטעם מיין יקב פסגות המשובח, המשיך לגבעת הראל, שם הומחשו בפניו מגוון אפשרויות התיירות הכפרית, והסתיים באתר שילה הקדומה, אתר העומד בפני תנופת פיתוח משמעותית.

אבי רואה, יו"ר המועצה האזורית מטה בנימין, אמר בישיבת הסיכום כי: "כשם שאנו ממשיכים את הדורות הקודמים שחיו כאן בבנימין, כך מתפקידנו לדאוג לדורות הבאים. רצוננו הוא שעם ישראל יתחבר לשורשים, לאירועים התנ"כיים -היסטוריים שאירעו כאן, ושאנשים מכל רחבי העולם הגדול יתחברו לייחודיותו של עם ישראל בארץ ישראל, כפי שמוחש באתרים בבנימין".

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, אמר בעקבות דבריו של רואה, כי הוא נהנה מאד מהביקור "המוצלח והאווירי", וכי הוא חש שהוא מחוייב לעזור לפיתוח התיירות בבנימין. "ראיתי פה דברים מעניינים, שמתחברים לתכניות העבודה של משרד התיירות. הסיפור התנ"כי, והחיבור שלו לציונות של ימינו, מרגשים מאד תיירים מחו"ל. אני אוהב את פרויקט תל שילה שהצגתם, ולוקח אותו תחת חסותי. עשיתם עבודה יפה בהצגת הפרוייקט, ואני רואה בו כפרויקט אישי שלי".

בסיורו באתר שילה הקדומה, בעודו מקשיב להסבריה של צופיה דורות, מנהלת האתר, כשספר התנ"ך בידה, אמר כי הוא שמח לראות שהמקום הזה ממחיש את מה שהוא אומר כשהוא מציג את ישראל בעולם בפני תיירים כארץ התנ"ך, שבה אפשר לפתוח תנ"ך במקום מדריך תיירים, ולתור בה על פי מה שכתוב בתנ"ך.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: