אא

אשת טורס חתמה על הסכם בלעדיות עם חמישה מלונות מהמובילים במלטה

גלית זכאי, מנהלת השיווק של אשת טורס: "אנו מעריכים כי בשנת 2011 יבקרו במלטה למעלה מ - 25 אלף תיירים. זהו נתון אדיר בהתחשב ומדובר ביעד חדש לתיירות בישראלי, אבל הסיבות לכך מובנות ומגוונות".

Shutterstock Shutterstock
ב- 2010 ובמהלך חורף 2010 חתמה אשת טורס על הסכם עם חברת התעופה אייר מלטה להמשך קו הטיסות הישיר מישראל למלטה גם בחודשי החורף. כעת החברה החליטה להרחיב ולהוסיף הסכמי בלעדיות עם מלונות מהמובילים במלטה לקראת קיץ 2011 - ווסטין , קורניתיה , מרדיאן , ארג'נטו ודולמן .

באשת טורס צופים כי מלטה תהפוך בקיץ הקרוב לאחד היעדים המבוקשים ביותר על התיירות הישראלית. "אנו מעריכים כי בשנת 2011 יבקרו במלטה למעלה מ - 25 אלף תיירים. זהו נתון אדיר בהתחשב ומדובר ביעד חדש לתיירות בישראלי. אבל הסיבות לכך מובנות ומגוונות", מסבירה גלית זכאי, מנהלת השיווק של אשת טורס. "מלטה נמצאת במרחק טיסה קצר מאוד,היא מציעה שמש קיצית, חופי ים עם חולות לבנים, שופינג, חופי צלילה, פארק מים לילדים, בתי קזינו וחיי לילה מגוונים. בשל מימדיה הקטנים המרחק בין עריה קצר מאד מה שמאפשר ביקור בכל חלקיה בזמן קצר והשילוב בין תיירות פנאי לטיולים, יעד לכל המשפחה וחיי לילה מגוונים, הופכים את מלטה, ליעד מועדף על המטייל הישראלי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: