אא

HP משיקה את הדור החמישי של ה - TouchSmart בישראל

מסך 23 אינץ' HD מולטי טאץ', חבילת תוכנה HP TouchSmart 4.0, מערכת Beats Audio והטיה למצב צפייה של 60 מעלות.

Shutterstock Shutterstock
חברת HP משיקה את הדור החמישי של מחשבי ה - TouchSmart של החברה - ה- HP Touchsmart610. גירסת המוצר החדשה כוללת מסך 23” HD מולטי טאץ בעיצוב המאפשר הנמכת זוית הצפייה עד 60 מעלות וכן את חבילת התוכנה HP Touch Smart 4.0 המורכבת משלל אפליקציות להעשרת חווית המגע.

בין מאפייני המוצר הנוספים ניתן למצוא ערכת Beats Audio הכוללת רמקולים ואקולייזר להשגת איכות צליל משופרת ממוזיקה דיגיטלית באמצעות חדשנות טכנולוגית, חיבור HDMI המאפשר להפוך את המוצר לקונסולת משחקים וטכנלוגיית HP Linkup המאפשרת לסנכרן כול נייד עם ה- HP Touchsmart610 כך שניתן לצפות במידע מהנייד ישירות על מסך ה-23" של ה-Touch Smart.

ל- TouchSmart 610 מפרט הכולל Windows® 7 Home Premium 64, מעבד Intel® Core™ i3-550 , זכרון של 6 גיגה בייט, דיסק אחסון של 1.5 טרה וחבילת תוכנה HP TouchSmart 4.0 הכוללת שלל אפליקציות כגון, HP AppCenter, HP Music Station, HP Games Console וכןAdobe Reader , Adobe Flash Player ו- Windows Media Center. המוצר ישווק בישראל עם כרטיס גרפי ATI Radeon HD 5570 עם טכנולוגיית אביבו, הכולל זיכרון ייעודי של 1 גיגה בייט וכן כרטיס טלוויזיה לצפייה בשידורי טלויזיה ישירות מהמכשיר.

ה- HP TouchSmart 610 כולל יציאות רבות בין היתר 4 יציאות USB 2.0, 2 יציאות USB 3.0 ויציאת HDMI המאפשרת להפוך את המוצר לקונסולת משחקים. בנוסף המחשב כולל מקלדת ועכבר אלחוטיים, שלט למדיה סנטר ומצלמה מובנת.

מחיר: 7,999 ₪

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: