אא

מנהל תיירות יוצאת ב'אגד תיור': "הטיולים שלנו ברמת מחירים עממית ונמוכה יחסית לעומת המתחרים"

רמי מורדוב מספר על ההכנות לעונה הקרובה של אגד תיור ועל הייחודיות של החברה שבכוונתה להעמיק את הקשר עם סוכני הנסיעות.

Shutterstock Shutterstock

בחברת 'אגד תיור' מעמיקים את המכירות באמצעות סוכני הנסיעות. מאז הצטרף לחברה איש התיירות, רמי מורדוב, כמנהל תיירות יוצאת בחברה, התרחבה הפעילות בכל הקשור לטיולים מארגנים לסין ולמזרח הרחוק.

רמי, מה אתה יכול לספר על הפעילות שלכם?
"אגד תיור נמצאת בצמיחה בתחום התיירות היוצאת, מפתחת ומארגנת זו השנה השלישית טיולים מאורגנים לחו"ל. הוצאנו ב-2010 מעל 2,500 נוסעים לסין, וב-2011 הצפי הוא להוצאה של יותר מ-3,000 נוסעים. כמו כן, באגד תיור אנחנו מארגנים טיולים לתאילנד. בין נובמבר 2010 עד מרץ 2011 הוצאנו כ-16 קבוצות לטיול מאורגן בתאילנד כולל נופש בפוקט. אנחנו נמצאים כל הזמן בצמיחה. מלבד סין ותאילנד אנחנו באגד תיור מציעים שורה של יעדים. אנחנו מתמחים בעיקר במזרח הרחוק, אבל גם מתמקצעים ביעדים באירופה, כמו טיולי משפחות לפריז, בריסל, אמסטרדם בחודשי הקיץ, מוסקבה וסנט פטרסבורג, סיציליה, אוקראינה".

מה המטרות שלכם?
"לתת שירות ברמה הגבוהה ביותר, לספק טיולים עם איכות שירותים והדרכה הגבוהה ביותר שיש עם אפס תקלות. יש לנו צוות עובדים מיומן, אכפתי, ובכל בעיה שמתעוררת, יש עם מי לדבר אצלנו".

מה מייחד אתכם?
"לחברה יש גב כלכלי של אגד הגדולה. יש לחברה כוח אדם איכותי בעל ידע רב עם סגנון שירות ברמה הכי גבוהה עם טיפול אישי. הטיולים של החברה ברמת מחירים עממית ונמוכה יחסית לעומת המתחרים. למשל, בסין עד לפני שנתיים טיול של בין 17-20 יום לא ניתן היה למצוא בשוק במחירים של פחות מ-3,500 דולר. נכון להיום אגד תיור מאפשרת ללקוח הממוצע לצאת לטיול דומה ולשלם מקסימום 2,800 דולר. זה לא על חשבון האיכות. אנחנו מאפשרים לאנשים להגשים חלום. וזה הודות להסכמים שנתיים עם הספקים ובזכות כוח הייצור שלנו. אצלנו הטיול כולל כמעט הכול והלקוח לא צריך להוסיף כסף. אנחנו זוכים למכתבי תודה מהלקוחות שחוזרים. אנחנו לא מתפשרים על הדברים".

איך שיתוף הפעולה שלכם עם סוכני הנסיעות?
"אגד תיור מעוניינת להעמיק את הקשר עם סוכני הנסיעות, לתת עמלות טובות, הטבות, מחירים מיוחדים, ולדאוג שלסוכן הנסיעות יהיה מינימום עבודה וטיפול. אנחנו לוקחים עלינו כמעט את הכול. בגלל רמת התכנים והשירות בטיולים שלנו, העבודה של הסוכן היא מאד פשוטה".

רמי מורדוב, 43, נשוי +3, מתגורר בפ"ת, הצטרף לאגד תיור בינואר 2009 לאחר 11 שנים באשת תיירות כמנהל קמעונאות של התיירות היוצאת.
אפשר לומר שהתאקלמת מצוין באגד תיירות?
"נכון, התאקלמתי מצויין. זו חברה איכותית עם סגנון וחזון. חברה שמאד איכפת לה מהעובדים והלקוחות שלה. חברה שמעוניינת לצמוח ולהתפתח ומקפידה על איכות ללא פשרות".

מה אתה אוהב לעשות בזמנך החופשי?
"אני אוהב לרכב על אופניים, לקרוא ספרי מתח, רומנים, עיתוני כלכלה, ולטייל בארץ ובעולם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: