שר התיירות הציע לקדם את בחירתו של ים המלח בתחרות שבעת פלאי עולם
וביום א' הקרוב, תדון ממשלת ישראל בהצעתו. השר מיסז'ניקוב: "להצלחתו של ים המלח בתחרות הבינלאומית, בה צפויים להשתתף למעלה ממיליארד איש, משמעות כלכלית ותדמיתית אדירה למדינת ישראל".
Shutterstock
ממשלת ישראל תדון בישיבתה הקרובה, ביום א', בהצעתו של שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, לקדם את בחירתו של ים המלח בתחרות שבעת פלאי עולם הטבע, כפרויקט לאומי.
במסגרת הפעולות לקידום בחירת ים המלח בתחרות, אשר תסתיים ב-11.11.11, מציע שר התיירות מיסז'ניקוב, להקים ועדת היגוי ברשות מנכ"ל משרד התיירות ובהשתתפות נציגים ממשרדי הממשלה הרלוונטיים, אשר תיזום ותבצע פעילות לקידום בחירתו של ים המלח. התקציב לפעילות יעמוד על 8.75 מיליון שקלים , לטובת קמפיין שיווקי מקיף בארץ ובעולם.
לבחירתו של ים המלח כאחד משבעת פלאי עולם הטבע, צפויות השלכות חברתיות וכלכליות משמעותיות, בראשן הגדלת כמות התיירים אשר יגיעו לישראל ויבקרו באזור ים המלח וכתוצאה, הרחבת מעגל התעסוקה ואפשרויות התעסוקה לתושבי הנגב, הגדלת ההכנסות מתיירות ופיתוחו הכלכלי של האזור. יש לציין כי החלטה זו, תואמת את החלטת הממשלה לקידום הפריפריה, על כל המשתמע מכך.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "זכייתו של ים המלח בתחרות הבינלאומית, בה צפויים להשתתף למעלה ממיליארד איש, הינה בעלת משמעות כלכלית ותדמיתית אדירה למדינת ישראל והממשלה צריכה לפעול יחדיו בכדי לקדם את זכייתו של ים המלח בתחרות, בחצי השנה שנותרה על לסיומה".
ים המלח, המתמודד בתחרות כמועמד משותף לישראל, לירדן ולרשות הפלסטינית, צריך לגייס, לפי ההערכות, בין 300 ל-400 מליון הצבעות, עד לסיום התחרות על מנת להיכנס לרשימת 7 הזוכים בתואר. קרן 7 פלאי עולם, המקיימת את התחרות, צופה כי כמיליארד איש מרחבי העולם יצביעו על לסיום התחרות ב-11.11.11.
ים המלח העפיל לשלב הגמר, מתוך למעלה מ-420 אתרי טבע מכל העולם, בזכות היותו המקום הנמוך בעולם, האגם המלוח בעולם, אתר בעל ייחודיות גיאוגרפית, גיאולוגית, היסטורית, בריאותית, דתית ועוד, ונחשב למועמד מבטיח. בין 27 אתרי הטבע מולם ים המלח מתמודד: הגראנד קניון, איי הגלאפגוס, יערות האמזונס ושונית האלמוגים הגדולה באוסטרליה.
במסגרת הפעולות לקידום בחירת ים המלח בתחרות, אשר תסתיים ב-11.11.11, מציע שר התיירות מיסז'ניקוב, להקים ועדת היגוי ברשות מנכ"ל משרד התיירות ובהשתתפות נציגים ממשרדי הממשלה הרלוונטיים, אשר תיזום ותבצע פעילות לקידום בחירתו של ים המלח. התקציב לפעילות יעמוד על 8.75 מיליון שקלים , לטובת קמפיין שיווקי מקיף בארץ ובעולם.
לבחירתו של ים המלח כאחד משבעת פלאי עולם הטבע, צפויות השלכות חברתיות וכלכליות משמעותיות, בראשן הגדלת כמות התיירים אשר יגיעו לישראל ויבקרו באזור ים המלח וכתוצאה, הרחבת מעגל התעסוקה ואפשרויות התעסוקה לתושבי הנגב, הגדלת ההכנסות מתיירות ופיתוחו הכלכלי של האזור. יש לציין כי החלטה זו, תואמת את החלטת הממשלה לקידום הפריפריה, על כל המשתמע מכך.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "זכייתו של ים המלח בתחרות הבינלאומית, בה צפויים להשתתף למעלה ממיליארד איש, הינה בעלת משמעות כלכלית ותדמיתית אדירה למדינת ישראל והממשלה צריכה לפעול יחדיו בכדי לקדם את זכייתו של ים המלח בתחרות, בחצי השנה שנותרה על לסיומה".
ים המלח, המתמודד בתחרות כמועמד משותף לישראל, לירדן ולרשות הפלסטינית, צריך לגייס, לפי ההערכות, בין 300 ל-400 מליון הצבעות, עד לסיום התחרות על מנת להיכנס לרשימת 7 הזוכים בתואר. קרן 7 פלאי עולם, המקיימת את התחרות, צופה כי כמיליארד איש מרחבי העולם יצביעו על לסיום התחרות ב-11.11.11.
ים המלח העפיל לשלב הגמר, מתוך למעלה מ-420 אתרי טבע מכל העולם, בזכות היותו המקום הנמוך בעולם, האגם המלוח בעולם, אתר בעל ייחודיות גיאוגרפית, גיאולוגית, היסטורית, בריאותית, דתית ועוד, ונחשב למועמד מבטיח. בין 27 אתרי הטבע מולם ים המלח מתמודד: הגראנד קניון, איי הגלאפגוס, יערות האמזונס ושונית האלמוגים הגדולה באוסטרליה.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}