אא

כוכבי הסדרה 'האוס' יגיעו לארץ ביום ב' הקרוב כאורחי משרדי התיירות והחוץ

האירוח נעשה במסגרת פעולות השיווק של משרד התיירות, במטרה לשפר את תדמיתה של ישראל בעולם, לקדם את התיירות לישראל ולהציג, באמצעות סיקור הביקור, חשיפה של אתרי התיירות ואפשרויות הביקור בישראל.

Shutterstock Shutterstock
ארבעה שחקנים מצוות הסדרה 'האוס', יגיעו ביום ב', ה-9 במאי, עם בני ובנות זוגם, לביקור תיירותי בין 8 ימים בישראל כאורחי משרדי התיירות, משרד החוץ ובחסות ועידת הנשיאים וחברת "אל על".

ג'סי ספנסר, עומאר הפס, ליסה אדלשטיין ואמבר טמבלין, ארבעה משחקני הסדרה ודיויד שור, אחד מיוצריה, יבקרו בין היתר, בירושלים, נווה צדק, יפו, מצדה, בגליל ובבית החולים תל השומר.

הסדרה 'האוס' - סדרה דרמה-רפואית אמריקאית, משודרת ברשת FOX ונחשבת לאחת הסדרות המובילות והנצפות בארה"ב. הסדרה זכתה בפרסי אמי, גלובס הזהב ופרסים נוספים שהוענקו לה ולצוות השחקנים. הסדרה משודרת ביותר מ-60 מדינות, בהן גם ישראל וכיום, משודרת העונה השביעית בארה"ב.

האירוח נעשה במסגרת פעולות השיווק של משרד התיירות, ביוזמה משותפת עם משרד החוץ, ועידת הנשיאים וחברת אל-על, במטרה לשפר את תדמיתה של ישראל בעולם, לקדם את התיירות לישראל ולהציג, באמצעות סיקור הביקור, חשיפה של אתרי התיירות ואפשרויות הביקור בישראל.

פעולות אירוח מעצבי דעת קהל מתקיימות על ידי משרד התיירות במהלך כל השנה וכוללות, אירוח ידוענים ומעצבי דעת קהל, באתרי התיירות של ישראל. אירוחים אלו מייצרים חשיפה נרחבת של ישראל, על אתריה ואפשרויות הביקור בה בעולם, תוך פנייה לקהלים חדשים ושיפור תדמיתה של ישראל בעולם.

בנוסף, מארח משרד התיירות עיתונאים רבים מתחום התיירות והלייף סטייל, על מנת להתרשם ממגוון אפשרויות התיור בנושאי קולינריה ויין, תרבות, דת, היסטוריה, ספורט ועוד. כן מארח המשרד סוכני נסיעות מרחבי העולם, כמרים, מנהיגים דתיים ואנשי תעשיית התיירות.

ביום שלישי, יום העצמאות, 10.5, תסייר הקבוצה בתל אביב וביום רביעי תבקר הקבוצה במרכז לסימולציה רפואית בבית החולים תל השומר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: