אא

מלון בוטיק חדש הוקם בשכונת עין כרם - "אלגרה"

חידוש המבנה ותכנון המלון לפרטיו, נעשה מתוך כבוד למבנה המקורי ולרוחו, תוך מתן ביטוי לדיאלוג בין ישן וחדש, מזרחי ומודרני. המלון, שופץ בהשקעה של כ- 6 מיליון ₪.

Shutterstock Shutterstock
הוקם לראשונה בשכונת עין כרם, מלון בוטיק - "אלגרה", אשר משווק ע"י חברת קופלנד בע"מ, המתמחים במיתוג מלונות בוטיק.

המלון הוקם במבנה עתיק והיסטורי הקרוי על שמה של "אלגרה" שאהבתה פרצה גבולות בשלהי המאה ה-20.

מלון "אלגרה" הוקם על-ידי שני יזמים מקוריים. ישי מלכה , תושב הרצליה, איש שיווק ופרסום וגדי דלמן , תושב תל אביב, אדריכל, שמשרדו "לבן אדריכלים" תכנן ועיצב את המלון. שני היזמים, בוגרי בצלאל, חיפשו מקום עם שאר רוח להקמת מלון לאירוח ובית לאומנות ונשבו בקסמי המבנה, סיפורו ההיסטורי, הנופים והאווירה של עין כרם.

חידוש המבנה ותכנון המלון לפרטיו נעשה מתוך כבוד לסביבה, למבנה המקורי ולרוחו תוך מתן ביטוי לדיאלוג בין ישן וחדש, מזרחי ומודרני, עושר ונוחות.

במלון, ששופץ בהשקעה של כ- 6 מיליון ₪, שבע סוויטות, כל אחת שונה מרעותה, המאובזרות באמבטיות שיש ענקיות, מיטות גדולות ומפנקות שעוצבו במיוחד בהתאם לנישות האבן המקוריות, טלוויזיות LCD ומערכות סאונד מתקדמות, מיני בר מאובזר, מכונת קפה וספרייה עם מבחר ספרי אומנות.

המלון מוקף בבוסתן ריחני ובו פינות ישיבה מפנקות, בריכת שכשוך, סאונה רטובה, מפלים קטנים, פינת טיפולים, בר פתוח ומשטחי שיזוף על גג המלון.
מגג המלון המשתרע על פני 140 מ"ר אפשר להנות מנוף עין כרם טיפוסי של כנסיות ובתי האבן העתיקים בשכונה. הבוסתן השרוע על פני חצי דונם המשלב צמחי תבלין, עצי פרי וצמחיה ישראלית עשירה.
בחלל המרכזי של המלון, נמצאת מסעדת המלון Alegra's Kitchen, בה מוגשות הארוחות מעשה ידי השף ירון וינקלר. מדי ערב מוצעת לאורחי המלון סעודה, אשר נוצרת ומוגשת אל מול הסועדים תוך שיחה קולחת ושיתוף בסודות המקצוע. בתפריט ארוחות גורמה בניחוח מקומי בקונספט משתנה על פי עונות השנה, המשקפות את הרי יהודה, עין כרם ורוח המקום עם מיטב התוצרת בשווקים המקומיים ובבוסתן. בארוחה משולבים יינות מובחרים הנבחרים בקפידה ע"י השף והצוות.

המבנה מהווה הנצחה לסיפור אהבתם של אלגרה בלו, יהודייה יפיפייה ובעלה ג'אבר רחיל, ערבי-נוצרי, אשר אהבתם חצתה גבולות בתחילת המאה. מבנה זה, שכונה בעבר "בית היהודייה" ואשר נבנה לכבודה, הינו מסיפורי האהבה הבלתי אפשריים של שנות ה- 20 בירושלים וזכה לתהודה רבה בירושלים בכלל ובעין כרם בפרט.

כחלק מקונספט המבנה, החליטו יזמי המלון, לעצב את המקום כבית לאמנות עכשווית. במלון מוצגות תערוכות מתחלפות, ונעשים שיתופי פעולה עם גלריות ואנשי אמנות, כשעל הייעוץ האמנותי אחראי האמן והאוצר ליאב מזרחי.

התערוכה הראשונה הפותחת את שערי המלון והמבנה המתחדש, מנהלת דיאלוג עם ההיסטוריה של המקום ותוקדש לנושא אהבה. העבודות שיוצגו ינועו על התפר בין אהבה לתשוקה. בין המיצגים ישולבו שירי אהבה של אומנים צעירים.

התערוכה What is Love? Baby don’t hurt me! מבקשת להרהר על המילה והדימוי של אהבה באמצעות אמנות פלסטית ושירה. בתערוכה משתתפים האומנים: הילה לולו לין, ארז ישראלי, אלין אלג'ים, דנה יואלי, אנה ים, אסף עברון ועוד.

מחיר חדר ללילה בתקופת ההרצה כולל סעודת שף בערב וארוחת בוקר עשירה - 1900 ₪ לזוג.
מחיר חדר לסופ"ש 2400 ₪ כולל ארוחת בוקר.
מחיר חדר בימי חול 1900 ₪ כולל ארוחת בוקר.




הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: