אא

"קשרי תעופה" מציעה חמש חוברות טיולים אינטראקטיביות לאביב-קיץ 2011

בחוברות ניתן למצוא מגוון רחב של יעדים חדשים, מלונות ייחודיים ברמת הקונספט או המיקום, טיולים מאורגנים למגוון קהלים, פרוט על אטרקציות תיירותיות ביעדים השונים למגוון רחב של גילאים ועוד.

Shutterstock Shutterstock
בחודש האחרון השיקה קבוצת "קשרי תעופה" חמש חוברות טיולים אינטראקטיביות לאביב-קיץ 2011.
בחוברות ניתן למצוא מגוון רחב של יעדים חדשים, מלונות ייחודיים ברמת הקונספט או המיקום, טיולים מאורגנים למגוון קהלים החל מפנסיונרים דרך משפחות, מטיבי לכת ועד לאוהבי אתגרים, טיולים משולבים עם קרוזים ופרוט על אטרקציות תיירותיות ביעדים השונים למגוון רחב של גילאים. 

להלן פרוט קצר על חמשת החוברות:

"קסם איטלקי"- החוברת כוללת 155 עמודים ומציגה מגוון אפשרויות לטיולים לכל יעדי איטליה, והאיים המיוחדים של סיציליה וסרדיניה. כמו כן בחוברת מגוון גדול של בתי מלון, כפרי נופש וטירות קסומות ועשרות הצעות לחופשה מכל הסוגים: חופשות זוגיות ורומנטיות, ירח דבש, חופשות משפחתיות, חגיגת מסיכות בתקופת הקרנבלים וקרוזים.

דרך החופש: אביב – קיץ 2011 – החוברת כוללת 116 עמודים ומציגה מגוון אפשרויות לטיולים מאורגנים החל מרגע תכנון הטיול, דרך שיבוץ המדריך, הקמת התשתית האופרטיבית וכלה בטיפול בשלב ההרשמה עד ליציאה לטיול. בחוברת מגוון יעדים בשלל קונספטים שונים, לדוגמא: חבל הטירול האוסטרי , "אגדת דשא" בשוויץ הירוקה, שבילי גיאורגיה, טיול משפחות לחוף המזרחי בארה"ב ועוד.

דרך החופש: אמריקה אביב – קיץ 2011 – החוברת כוללת 68 עמודים ומציגה מגוון אפשרויות לטיולים מאורגנים באמריקה. ארה"ב היא כבר מזמן לא רק ניו יורק, מפלי הניאגרה, וושינגטון, אורלנדו ולאס וגאס. ארה"ב של היום, הינה יעד עם מגוון של מסלולים עשיר המתאים לזוגות צעירים, לזוגות בפנסיה, למשפחות עם ילדים, בתקציבים שונים, עם זמני טיול שונים ועם חלומות שונים.

דרך החופש: קרוז עולמי אביב – קיץ 2011 – החוברת כוללת 68 עמודים ומציגה מגוון של טיולים מאורגנים בשילוב שיט. המסלולים משלבים טיול מאורגן של מספר ימים יחד עם הפלגה בחברת השיט העולמית רויאל קריביאן. האוניות מפליגות ברחבי העולם ועוגנות ביעדים אקזוטיים דוגמת מערב ומזרח הקריביים, אלסקה, הריביירות באירופה ועוד.

המטייל: מגלים לכם את אמריקה – חברת "המטייל" הינה חברת תיירות ישראלית-אמריקאית המתמחה באופן בלעדי בכל הקשור לטיולים מאורגנים ברחבי ארה"ב. בחוברת מגוון גדול מסלולים, סיורים והפלגות בארה"ב הכוללים בין היתר טיולי משפחות בקרוואנים, הופעות ברודווי, טיולים לאנשי עסקים וקבוצות, טיולי אופניים ואופנועים, טיולים לקהילה הדתית, טיולים לקבוצות פרטיות, אתרי נופש והפלגות באיים הקריביים ועוד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: