אא

דירוג חיי הלילה: תל אביב עקפה את מיאמי

בדירוג רשמי של מגזין הגברים הבינלאומי AskMen.com דורגה תל אביב כעיר עם חיי הלילה התוססים בעולם ועקפה את אמסטרדם, סידני, ברצלונה ואפילו מיאמי. המגזין הכריז כי "תל אביב היא מיאמי של המזרח התיכון".

Shutterstock Shutterstock
בדירוג השנתי שערך אתר הלייפסטייל הבינלאומי לגברים askmen.com ליעדי חופשה ברחבי העולם, מסתמנת תל אביב כאחת ההפתעות של 2011. המגזין האינטרנטי המוביל, שמעיד על עצמו כאתר הפופולרי בעולם לנושאי סגנון חיים בקרב גברים, בחן 29 ערים מובילות לפי פרמטרים כגון איכות חיי הלילה, עלות מחייה, מזג אוויר וגם יופיין של הנשים המקומיות.

בדירוג הוענק לתל אביב הציון 10 עגול מתוך 10 על סעיף חיי לילה עשירים. בכך עקפה העיר ללא הפסקה יעדים בינלאומיים כגון אמסטרדם , ברצלונה , סידני , סאן פרנסיסקו , ברלין , פריס , מיאמי ואפילו ניו יורק סיטי . המחמאות הרבות מצטרפות לכתבות אוהדות נוספות שפורסמו לאחרונה במגזין לונלי פלאנט שהמליץ על תל אביב כאחד היעדים האטרקטיביים ל-2011 ובנשיונל ג'יאוגרפיק, שהכריז על תל אביב כאחת מערי החוף המוצלחות בעולם.

"קחו את כל מה שאתם חושבים שאתה יודעים על ישראל והשליכו מהחלון" הסבירו באתר askmen.com את בחירתם. "לפני שאתם מתמכרים לפיתויים הליליים תוכלו להשכיר אופניים לאורך טיילת תל אביב ולחוות שקיעה מדהימה לצד שורות אינסופיות של ארכיטקטורות באוהאוס. בניגוד לירושלים, עיר הקודש, תל אביב היא יעד לנהנתנים ועם שלל ברים ומקומות בילוי הפתוחים עד הזריחה היא ללא ספק המיאמי של המזרח התיכון".

בעמותה לתיירות תל אביב יפו האמונה על יחסי הציבור של העיר תל אביב ברחבי העולם, הביעו סיפוק מהפרסום: "לתל אביב יפו עוגנים תיירותיים רבים ביניהם רצועת החוף המרשימה, חיי תרבות עשירים, מורשת הסטורית מרתקת, מזג אויר נפלא, מסעדות נפלאות, אנשים חברותיים ומסבירי פנים וחיי לילה שעומדים בשורה אחת עם הגדולות שבבירות העולם. אנחנו שמחים שיותר ויותר קהל בינלאומי נחשף לנכסים של העיר המיוחדת שלנו ומצביע ברגליים".




הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: