אא

מלון דן תל אביב נערך לביקורו של פול מקארטני בישראל

לקראת ביקורו ההיסטורי של מקארטני ופמלייתו נשכרו 21 סוויטות בדן תל אביב מיום ג' 23.9 ועד יום ו' 26.9.

Shutterstock Shutterstock

לרגל הופעתו החד פעמית בישראל, יגיע מקארטני לארץ הערב ויתארח במשך 3 לילות יחד עם צוותו הקרוב בקומת הסוויטות של דן תל אביב. יחד עימו יגיע גם יועץ קולינרי מטעמו, אשר יעבוד בשיתוף עם שף המלון, עובד אלפייה, על פי דרישות התפריט.


מקארטני ילון בסוויטה המלכותית, בה התאכסנו בעבר נשיא ארצות הברית לשעבר ביל קלינטון יחד עם רעייתו הילארי, סגנו לשעבר אל גור וכן שורה ארוכה של אמנים בינלאומיים ביניהם מייקל ג'קסון, מדונה, כריסופר ריב, להקת 2U, פיל קולינס, ריצ'רד גיר, שרון סטון, להקת הבלאק אייד פיז, לוריין היל, טורי איימוס ועוד רבים.


יעקב סודרי, מנכ"ל דן תל אביב, אמר היום כי: "אנו נערכים לתת מענה לכל דרישה שתועלה מצד צוות ההפקה ונעשה הכל על מנת להנעים את שהייתו של סר פול מקארטני בדן תל אביב".

על הסוויטה המלכותית: הסוויטה משתרעת על פני 190 מ"ר, לאורכה מרפסת פרטית הצופה אל חוף הים. בסוויטה סלון ענק עם פינת עבודה. במהלך ביקורו של פול מקארטני תכלול פינה זו גם פסנתר כנף. חדר השינה רחב ידיים וכולל מיטה גדולת ממדים, שולחן איפור, מיני בר ויציאה נפרדת אל המרפסת. צמוד לחדר השינה חדר אמבטיה מוקף מראות ושיש ושתי פינות התארגנות נפרדות, שני חדרי שירותים ומקלחת גדולה.


כמו כן בולט בחדר האמבטיה ג'קוזי גדול, לצד חלון הצופה אל הים. לסוויטה צמוד בטלר משירות הבטלרים של מלון דן תל-אביב, העומד לרשותו של פול מקארטני במהלך כל הביקור.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: