אא

עמי פדרמן: "הרחבת המלונות הקיימים היא הפתרון לתוספת 5,000 חדרי מלון"

נשיא התאחדות המלונות הציג היום את תכנית ההתאחדות לתוספת חדרי מלון, אשר מוצגת תחת השם: "בונים סביבה עסקית, רווחית ואוהדת". הרווח התפעולי הנקי הממוצע במלונות הגיע בשנת 2010 ל-22% בלבד.

Shutterstock Shutterstock
התאחדות המלונות הציגה היום את התכנית שלה לתוספת חדרים למלונות. התכנית קיבלה את השם: "בונים סביבה עסקית, רווחית ואוהדת". נשיא ההתאחדות עמי פדרמן אמר כי: "החסם העיקרי שעומד בפני משקיעים, שרוצים להשקיע במלונות, הוא כדאיות כלכלית נמוכה ורמת סיכון גבוהה. משקיע במלונאות, שבוחן את הביצועים בענף מתאכזב ולרוב יעדיף להשקיע את הונו בענפים אחרים רווחיים יותר, או בהקמת מלונות בחו"ל. לראייה בשנתיים האחרונות החליפו מלונות רבים בעלות". בהתאחדות המלונות הציגו נתונים שלמרות שבשנת 2010 הייתה מצוינת , הרי שהרווח התפעולי הגיע ל-22% בלבד. היא יצרה החזר בגובה 6.5% על ההשקעה לפני הוצאות מימון ופחת.

פדרמן ציין כי המלונאים מתמודדים בפועל עם עיוותים רבים ואפליות, אם זה בדרישות האבטחה והארנונה שיש במלונות שמגיעה אף ל-5% מהמחזור הכספי . פדרמן דיבר על אנשי אבטחה ומימון של שבעה משגיחי כשרות בכל מלון, דבר שלא קיים באירופה.

מבחינת ההתאחדות, הפיתרון הרחבת המלונות הקיימים. פדרמן: "הרחבת המלונות הקיימים היא הפתרון הריאלי היחיד לתוספת 5,000 חדרי מלון חדשים תוך חמש שנים. המשמעות תוספת של 410,000 תיירים בשנה, תוספת של 12,500 מקומות עבודה ותוספת של 28 מיליארד ₪ לתמ'ג לעשור".

פדרמן מוסיף ואומר כי: "בתקציבי המענקים הקיימים במשרד התיירות, ניתן לבנות פי 2 יותר חדרי מלון חדשים באמצעות הרחבת המלונות הקיימים, מאשר בבנייה חדשה". התאחדות המלונות נתנה לתוכנית את השם :"תבנו עלינו".

פדרמן סבור כי המהלך יצור סביבה עסקית אוהדת כלפי הענף.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: