אא

ברקת נפגש בארה"ב עם ביל מריוט - נשיא רשת המלונות מריוט

חזונו של ראש-העיר, ניר ברקת, הינו להגדיל את התיירות בבירה, דבר אשר יזניק באופן ניכר את כלכלת העיר וייצור מקומות תעסוקה רבים. נשיא מריוט וצוותו הביעו את נכונותם לבחון כניסה לירושלים וציינו כי הדבר ישרת את האסטרטגיה של רשת המלונות מריוט.

Shutterstock Shutterstock
ראש-העיר ירושלים, ניר ברקת נפגש עם ביל מריוט, נשיא רשת המלונות מריוט, מנכ"ל מריוט, ארנה סורנסון וסגנית הנשיא לתקשורת בינלאומית, קתלין מתיוס. ברקת הציג בפניהם את חזונו להבאת 10 מיליון תיירים בשנה לירושלים, בתוך כעשור וכן את הרפורמות שעורכת העירייה לבניית השוק בבירה ושילובו בתחום התרבות, וכן הציג את נתוני העלייה המרשימים בביקוש להגיע לירושלים וכן את הגידול בתפוסת החדרים בעיר.

נשיא מריוט וצוותו הביעו את נכונותם לבחון כניסה לירושלים וציינו כי הדבר ישרת את האסטרטגיה של רשת המלונות מריוט. מודל הפעולה של רשת מריוט מבוסס על שיתוף פעולה מקומי, במסגרתו רשת מריוט נותנת את שמה, את מערכת ההזמנות שלה ומנהלת את המלון בעבור הבעלים המקומיים, תוך חלוקת רווחים.

הקשר בין העיר ירושלים לרשת מריוט התקיים בהמשך להשתתפותה של הגב' קתלין מתיוס בוועידת ירושלים הבינלאומית לתיירות שהתקיימה במרס 2011. עם סיום הועידה נערך לסגנית הנשיא סיור בעיר ביוזמת מנהלת התיירות ברשות לפיתוח ירושלים, אילנית מלכיאור. במסגרת הסיור בחנו השתיים מספר אתרים בעלי פוטנציאל מלונאי בעיר. מפגש זה הניב את הבסיס להמשך שיתוף פעולה ולמפגש בין ברקת למריוט.

לקראת הפגישה הפיקו בתיירות בהרל"י חוברת מידע אודות התמריצים שהעיר מעניקה ליזמים המעוניינים לבנות בתי מלון בעיר. החוברת כוללת גם מיפוי שטחים פוטנציאליים לבניית מלונות. כל זה כחלק מתפיסה עסקית של ליווי היזם . הרשות לפיתוח ירושלים תהיה הגורם המקשר בין מריוט לעיריית ירושלים ותערוך בדיקה אודות שותפים אפשריים לכניסת מריוט לבירה.

חזונו של ראש-העיר, ניר ברקת, הינו להגדיל את התיירות בבירה, דבר אשר יזניק באופן ניכר את כלכלת העיר וייצור מקומות תעסוקה רבים. לדברי ברקת "עיריית ירושלים משקיעה משאבים ומאמצים רבים לפתיחת אוצרותיה של ירושלים לתושבי העולם כולו ולשיווקה ברחבי תבל, על מנת שהתיירים יוכלו ליהנות מהשילוב המיוחד בין היסטוריה יוצאת דופן ומרגשת לצד קידמה וחיי תרבות תוססים שיש לעיר להציע".

רק לאחרונה קטפה בירת ישראל את התואר: העיר הטובה ביותר לטיולים ולפנאי במזרח התיכון ואפריקה, ירושלים דורגה במקום הראשון בסקר שנתי של מגזין התיירות האמריקאי היוקרתי
Travel+ Leisure עבור הערים הטובות ביותר באזור.

כמו כן, ירושלים נבחרה כאחד מ-25 היעדים הנחשקים ביותר בעולם לשנת 2011. התואר התקבל במסגרת סקר שהתקיים באתר האינטרנט הפופולארי "טריפ אדוויזר" ומתוך 337 יעדים תיירותיים בעולם, הגיעה ירושלים למקום ה-13.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: