היומיים הקרובים יקבעו את גורל יש תיירות
הבעלים יוסי מואטי עדיין מאמין שהחברה לא תגיע למצב של פשיטת רגל ומנהל מו"מ עם מספר גורמים. המו"מ עם אחת החברות האינטרנטיות לא צלח. המג'יק 1 סיימה את דרכה מבחינת יש תיירות והיא צריכה השקעה מיידית של מעל מיליון דולר.
Shutterstock
חברת יש תיירות נמצאת על פרשת דרכים.
החברה מנהלת מו'מ עם מספר גורמים בענף התיירות למכירת פעילותה.
ע'פ הערכות לחברה יש חובות של כ -1.7 מיליון דולר והבעלים יוסי מואטי מקיים בימים האחרונים סבב פגישות עם גורמים בענף ומחוצה לו, כדי לנסות להגיע להבנות לגבי מכירת פעילות החברה, שאף מחזיקה בעשרות אתרים ולפי החובות ליאט'א, מוכרת רק טיסות בהיקף של מליון דולר.
מואטי אמר היום כי הוא מאמין שלא יצטרך להכריז על פשיטת רגל, אך גם הוא יודע שהזמן שלו מתקצר.
גורמים בענף מציינים כי בשל פעילות החברה היא בעלת פוטנציאל גדול.
החברה ניהלה בימים האחרונים מו'מ עם מספר חברות, בהן חברה אינטרנטית, עימה פוצץ המו'מ.
בספינת המג'יק 1 התגלתה נזילה והיא הוחזרה היום לארץ באמצע הפלגה, לאחר שלא הורשתה להמשיך כמתוכנן עד ליום חמישי .
הספינה חייבת לעלות למבדק ביוון, בהשקעה של יותר ממיליון דולר, כך שמבחינת יש תיירות הספינה סיימה בשלב זה את דרכה עד שימצא גורם שייקח אותה, כאשר ישנה יש אפשרות שהבעלים הקודמים של הספינה ייקח אותה חזרה.
לאחר ביצוע התיקונים המיידים הנדרשים בספינה היא תוכל לשוב לפעילות, אולם כאמור מדובר בסכום שמוערך ביותר ממיליון דולר.
יוסי מואטי, שזכה לסימפטיה מרבים בענף, נמצא כעת במלחמה על המשך קיומה של יש תיירות ויצטרך לספק תשובות בהקדם.
החברה מנהלת מו'מ עם מספר גורמים בענף התיירות למכירת פעילותה.
ע'פ הערכות לחברה יש חובות של כ -1.7 מיליון דולר והבעלים יוסי מואטי מקיים בימים האחרונים סבב פגישות עם גורמים בענף ומחוצה לו, כדי לנסות להגיע להבנות לגבי מכירת פעילות החברה, שאף מחזיקה בעשרות אתרים ולפי החובות ליאט'א, מוכרת רק טיסות בהיקף של מליון דולר.
מואטי אמר היום כי הוא מאמין שלא יצטרך להכריז על פשיטת רגל, אך גם הוא יודע שהזמן שלו מתקצר.
גורמים בענף מציינים כי בשל פעילות החברה היא בעלת פוטנציאל גדול.
החברה ניהלה בימים האחרונים מו'מ עם מספר חברות, בהן חברה אינטרנטית, עימה פוצץ המו'מ.
בספינת המג'יק 1 התגלתה נזילה והיא הוחזרה היום לארץ באמצע הפלגה, לאחר שלא הורשתה להמשיך כמתוכנן עד ליום חמישי .
הספינה חייבת לעלות למבדק ביוון, בהשקעה של יותר ממיליון דולר, כך שמבחינת יש תיירות הספינה סיימה בשלב זה את דרכה עד שימצא גורם שייקח אותה, כאשר ישנה יש אפשרות שהבעלים הקודמים של הספינה ייקח אותה חזרה.
לאחר ביצוע התיקונים המיידים הנדרשים בספינה היא תוכל לשוב לפעילות, אולם כאמור מדובר בסכום שמוערך ביותר ממיליון דולר.
יוסי מואטי, שזכה לסימפטיה מרבים בענף, נמצא כעת במלחמה על המשך קיומה של יש תיירות ויצטרך לספק תשובות בהקדם.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}