אא

קוריאן אייר מחדשת מחר טיסותיה לישראל

שרת התיירות: "לנוכח המיתון הצפוי בארה"ב אנחנו חייבים למהר ולפתח את השווקים למוצר התיירותי הישראלי במזרח הרחוק".

Shutterstock Shutterstock

חברת התעופה "קוריאן-אייר" מחדשת מחר את טיסותיה לישראל, לאחר עשר שנים בהן לא יצאו טיסות מקוריאה לישראל. "קוריאן-אייר" הנה אחת מעשרת חברות התעופה הגדולות בעולם ובמשרד התיירות מעריכים, כי עם הפעלת הטיסות, יוכפל מספר התיירים הקוריאנים, אשר יגיעו לישראל תוך שנים ספורות.


טיסת הבכורה של "קוריאן-אייר" תצא ביום חמישי משדה התעופה בסיאול ועם נחיתתה בנתב"ג, תתקבל בקבלת פנים חגיגית בהשתתפות מנכ"ל משרד התיירות, שגריר קוריאה בישראל, נשיא חברת 'קוריאן-אייר' ועוד.

שרת התיירות, רוחמה אברהם - בלילא: "מתחילת השנה ועד לחודש אוגוסט הגיעו לישראל כ- 90,000 תיירים ממזרח אסיה, גידול של 25% מהתקופה המקבילה אשתקד. מחקרים מראים כי בתוך כעשור תהווה התיירות ממזרח אסיה כרבע מתנועת התיירות היוצאת בעולם. עובדה זו בנוסף למיתון הצפוי בארצות הברית, מחייבת את ישראל לפתח שווקים למוצר התיירותי הישראלי במזרח הרחוק, בכדי לזכות בנתח משמעותי מההיקף העצום של שוק זה".

חידוש טיסותיה של "קוריאן-אייר" לישראל נעשה בהתאם למדיניות משרד התיירות "לפתיחת השמים" ולהסרת החסמים מדרכה של תנועת התיירות לישראל. חידוש הטיסות הושג לאחר פעילות אינטנסיבית של משרד התיירות אל מול גורמים קוריאנים בכירים והוא אמור להגדיל באופן משמעותי את נפח הטיסות הישירות ממזרח אסיה ואת כניסת התיירים מקוריאה בפרט. במשרד התיירות מקווים, כי הוא יסלול את הדרך לכניסת חברות תעופה אסיאתיות נוספות. מרבית התיירים מהמזרח מגיעים, לפי שעה, לישראל מדרום קוריאה, בה אוכלוסייה נוצרית גדולה והנתונים מצביעים על פוטנציאל תיירותי הולך וגדל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: