אא

חברת קבוצת שחר לא נותנת שירותים לבני מיעוטים

סוכנת הנסיעות, ג'ומנה בולוס, ביקשה להזמין שירות בידוק מהחברה. בהתחלה נענתה שאין בעיה. לאחר ששמעו את שמה, נאמר לה שאין מקום. בולוס פנתה למנכ"ל אל על. דובר קבוצת שחר: "אנו פועלים ע"י הנחיות שירותי הביטחון הכללי".

Shutterstock Shutterstock

חברת קבוצת שחר, המבצעת שירותי בידוק מקדים בבתים עבור חברת אל על, אינה נותנת שירותים לבני המיעוטים. בחברת קבוצת שחר לא אומרים זאת לפונים ופשוט אומרים להם שאין מקום לאותו תאריך. זאת למדה על בשרה סוכנת הנסיעות, ג'ומנה בולוס ממשרד הנסיעות אוריינט ללוייד בת"א.


היא אף פנתה הבוקר במכתב למנכ"ל חברת אל על, חיים רומנו, בו כתבה בין השאר: "אני פונה אליך לאחר שנתקלתי במקרה של גזענות שמאד מאד הרגיז אותי". בולוס פנתה אתמול לחברת שחר וביקשה להזמין שירותי בידוק ל- 29.9.08. לדבריה: "נאמר לי שאין בעיה, יש מקומות. ואז הוא שאל אותי מה השם שלי, איפה אני גרה. כאשר הוא קלט שאני מבני המיעוטים הוא ביקש שאמתין. לאחר חמש דקות, הוא אמר לי, שהוא טעה והוא התכוון ל-29.10 ואין מקום בתאריך שביקשתי".

בולוס, שהרגישה שלא נאמרה לה האמת, פנתה למנהל משרדה, משה רוזנטל שהתקשר למוקד של קבוצת שחר להזמין בידוק לאותו תאריך בשבוע הבא כפי שביקשה בולוס: "הבחורה שטיפלה בו אמרה שאין בעיה ויגיעו אליו בין 6-8 בערב". בולוס מציינת כי: "אומנם קבוצת שחר, חברה פרטית ולא שייכת לשום גוף אבל זה מקרה של גזענות שאין כמותו".


דובר קבוצת שחר אמר ל'פספורט ניוז': "אנו פועלים לפי הנחיות שירותי הביטחון הכללי". מאל על נמסרה תגובה דומה. השאלה מדוע לא אומרים לבני המיעוטים את האמת שאינם יכולים לקבל שירות זה מטעמי ביטחון, ומעבירים אותם השפלה?

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: