אא

רון יריב מנכ"ל מלונות אפריקה ישראל

מועצת המנהלים של אפריקה ישראל אישרה אתמול [ג'] פה אחד את המינוי של יריב, ששימש בחצי השנה האחרונה כמ"מ מנכ"ל הרשת. יריב מוערך מאד. בכוונת הרשת לצרף מלונות נוספים ולשדרג את המלונות הקיימים.

Shutterstock Shutterstock
רון יריב הוא מעתה מנכ'ל מלונות אפריקה ישראל. דירקטוריון אפריקה ישראל אישר אתמול פה אחד את המינוי של יריב, אשר שימש כמ'מ מנכ'ל הרשת בחצי השנה האחרונה, מאז עזב יעקב סודרי את התפקיד.

בחצי השנה האחרונה היו כל מיני שמועות, בדיקות של אנשי אפריקה ישראל לגבי מועמדים, עד שהבינו שיש להם מנכ"ל ראוי ומוכשר בבית.

יריב, 51, בעל עבר עשיר ומרשים ביותר בתחום המלונאות בישראל ובעולם. בעל תואר שני במינהל עסקים. שימש בין השאר כמנהל המכירות הראשי של רשת הילטון בארה"ב והיה אחראי על התיירות העולמית הנכנסת לארה"ב ברשת הילטון. בישראל שימש יריב במגוון תפקידים ברשת הילטון, בין השאר גם כמנכ"ל הילטון מלכת שבא ומנהל מכירות ושיווק של הרשת בישראל.

אין ספק שבזכות העבודה של יריב בחו"ל, יוכל להביא את הניסיון העשיר שלו לרשת אפריקה ישראל.

יריב אמר היום ל'פספורטניוז' כי: "אני שמח מאד. במרוצת החודשים האחרונים למדתי להכיר ולהעריך את התרומה של המנכ"לים שיש לנו במלונות. אנחנו מתכוונים לעשות מהפכה בכל הרשת. לצרף עוד מלונות בישראל וגם בעולם, ובמקביל לשדרג את כל מלונות הרשת בישראל".

לרשת 8 מלונות בישראל, 2 מלונות ברוסיה ו-3 מלונות נוספים ברומניה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מנהלים בתנועה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: