אא

כ- 5,000 בני נוער צפויים לבלות את הקיץ בחופשות סאמר סקול בחו"ל

החופשות הפופולאריות ביותר השנה ייערכו באנגליה, ספרד וארה"ב. החידוש השנה הוא מקומות המציעים "חופשות נושא" מיוחדות המתמקדות בתחומי עניין שונים כדוגמת תיאטרון, אמנויות, אקסטרים, כדורגל וצלילה.

Shutterstock Shutterstock
חופשת הקיץ כבר מעבר לאופק ובקרוב חלומם של נערים ונערות רבים הולך להתגשם; לפי הערכות נתור, השנה צפויים כ- 5,000 בני נוער לצאת לחופשות סאמר סקול ברחבי העולם.

לדברי נטע טל, מנהלת מחלקת הסאמר סקול בחברת נתור-דיזנהאוז: "חופשות הסאמר סקול לבני נוער הפכו בשנים האחרונות לטרנד גובר. אנו רואים מגמת עליה מתמדת בביקושים לחופשות אלה בשנים האחרונות. חופשות הסאמר סקול מאפשרות לבני נוער מישראל להשאיר את העברית בבית וללמוד את השפה המקומית כמו גם לחוות היכרות עם בני גילם מתרבויות אחרות. חוויית הסאמר סקול היא חוויה בלתי נשכחת עבור כל מי שחווה אותה, והיא תורמת, מעבר לשיפור השפה וההכרות עם תרבות חדשה, גם לביטחון העצמי של הילד ופותחת בפניו מעגל חברים חדש מהארץ ומהעולם. משנה לשנה אנו מזהים עליה ברמת הפופולאריות של חופשות הסאמר סקול, וכך גם השנה".

טל מוסיפה כי החופשות הפופולאריות ביותר השנה ייערכו באנגליה, ספרד וארה"ב. החידוש השנה הוא מקומות המציעים "חופשות נושא" מיוחדות המתמקדות בתחומי עניין שונים כדוגמת תיאטרון, אמנויות, אקסטרים, כדורגל וצלילה. בנוסף, נתור השיקה בשנה שעברה סאמר סקול מיוחד עבור נערים ונערות שומרי מסורת. סאמר סקול זה כולל מזון כשר ואפשרות לפגוש חברים יהודים מרחבי העולם. מעבר לכך, בשנים האחרונות גוברת הדרישה לקיום טיולי המשך בתום הסאמר סקול. הנערים, הנערות והוריהם מבינים את העלויות הנמוכות הכרוכות בטיולי המשך. במיוחד לשם כך פיתחנו השנה 2 טיולי המשך מיוחדים; סאמר סקול באנגליה המאפשר טיול המשך לפאריס ובריסל, וסאמר סקול בארה"ב המאפשר טיול המשך לדיסנילנד, הוליווד ויוניברסל סטודיוס.

מחירה של חופשת סאמר סקול נע בין 1,400 $ לבין 5,400 $ בהתאם ליעד ולאורך החופשה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הדיל החם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: