אא

ירח דבש סיני

אגד תיור ונופש, המשווקת טיולים מאורגנים לסין, מדווחת על עלייה במספר זוגות הצעירים שנרשמים לטיולים מאורגנים בסין הונג קונג ומקאו.

Shutterstock Shutterstock
בשנים האחרונות פוקדים הישראלים את סין כדי לייבא או לייצר את הלהיט הבא שיכבוש את השוק. אך מסתבר כי עשרות זוגות צעירים שזה עתה התחתנו, בוחרים לבלות את ירח הדבש שלהם באימפריה הסינית.

אגד תיור ונופש, המשווקת טיולים מאורגנים לסין, מדווחת על עלייה במספר זוגות הצעירים שנרשמים לטיולים מאורגנים בסין הונג קונג ומקאו.

סין, הינה מדינה עצומה ומרבית הזוגות שמטיילים בה מעונינים לבקר בכמה שיותר מקומות. בשל קשיי השפה והבדלי התרבות בוחרים רבים מהזוגות בטיולים המאורגנים שמציעה אגד תיור ונופש בסין הכוללים את המקומות המיוחדים שבסין: גווילין, ג'אנשו, חבל חנאן, שנחאי הונג קונג מקאו ועוד.

טיול ירח דבש בסין נמשך בין 3 או 4 שבועות ובמהלכם מטיילים הזוגות באזורים כפריים כמו גם ערי תיירות מובהקים כבייג'ינג או שנחאי.

טיול מאורגן לירח דבש חושף את הזוגות אל הווי הסיני, לכל הנופים שיש באזורים השונים ולמגוון סוגי מזג אוויר. הנוף בסין הוא מגוון והמטיילים חוזים בהרים מושלגים, נהרות, שדות אורז עצומים לצד שדות תה ועוד.

מיליארד ורבע סינים לא טועים. העיר הנגז'ו, ששימשה גם כבירת סין כולה אי שם בימי שושלת סונג, כונתה על ידי הנוסע האיטלקי מרקו פולו "גן עדן עלי אדמות" בזכות יופיה המסתורי.

הנגז'ו שוכנת לחופי 'האגם המערבי' ומוקפת מטעי תה מוריקים. התאדות המים מהאגם יוצרת ערפילים מסתוריים ואין כמו טיול לאורך הגדה בשעת דמדומים כדי לחוש את עוצמת המקום.

נוסף לאטרקציות התיירותיות הקיימות בסין, מומלץ לנשואים הטריים ליהנות ממופעי תרבות ייחודיים ומגוונים. מטעמים סיניים מיוחדים מהמטבח הסיני העתיק ולנצל הפסקות בירח הדבש למסע קניות שיחזיר אותם ארצה מצוידים במגוון מתנות ומוצרים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הדיל החם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: