אא

אשת טורס תפעיל טיסות לאזור חדש ולא ממוסחר בכריתים – העיר חאניה

גלית זכאי, מנהלת שיווק אשת טורס: "הישראלים אוהבים את כריתים מאוד, אבל האזורים הקלאסיים ממוסחרים ומתויירים מאוד, הפניית תיירות לחאניה, היא פתרון נהדר עבור התיירים שאוהבים את היעד הפופולארי".

Shutterstock Shutterstock
חברת אשת טורס מרחיבה את פעילותה בכריתים לחלק המערבי של האי הפופולארי. החל מחודש יולי תפעיל החברה טיסות לעיר חאניה בכריתים, החברה תפעיל ארבע טיסות בשבוע הלוך ושוב .

חאניה היא אחת הערים העתיקות ביותר בכרתים שבניניה ורחובותיה מספרים את ההיסטוריה המרהיבה של העיר ושל האי כולו. חאניה ממוקמת באזור המאופיין בחופים מרהיבים, הרי עד ונופים פסטורליים. הרובע וונציאני של העיר נחשב לאחד היפים בכרתים והוא משובץ במסעדות מקומיות מצוינות.

גלית זכאי, מנהלת שיווק אשת טורס מסבירה כי: "העיר הרסוניסוס הממוקמת באזור המזרחי של כריתים ואליה מתנקזת מרבית התיירות, הפכה ממוסחרת מדי. היא מוצפת בתיירים והביקושים שם כה גבוהים, עד שפעמים רבות פשוט לא ניתן למצוא מקום לינה. אנו צופים כי כבר בקיץ הקרוב תהפוך האלטרנטיבה החדשה לאחד היעדים האטרקטיביים של השנה. 
חאניה, לטעמנו, היא רענון מצוין של אחד היעדים הפופולאריים והאהובים ביותר על התייר הישראלי. אנחנו מאמינים כי התיירים הישראלים שאוהבים לגלות יעדים חדשים, יהנו מאוד מהעיר העתיקה והלא ממוסחרת".

במסגרת פעילותה בחאניה סגרה אשת טורס הסכמים עם בתי המלון המובילים של האזור, וביניהם, הסכם בלעדיות עם Perle resort hotel & spa, 5* deluxe, הממוקם בחצי האי אקרוטירי, 8 ק"מ משדה התעופה של חאניה ו-12 ק"מ מהעיר.

עיצוב המלון מתאפיין בקווים קלאסיים, עדינים ולא צעקנים, שטחים גדולים וחדרים רחבי ידיים ומפנקים, הוא מציע ספא גדול ומשוכלל, שלוש בריכות חיצוניות, כולל בריכה שלוש מגלשות מים ובריכה פנימית.

הסכם הבלעדיות שסגרה אשת עם המלון כולל: 2 ילדים חינם עד גיל 14.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הדיל החם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: