אא

מגה גולד - טיולים וחופשות לגיל השלישי

ולמשרדי הנסיעות הופצו חוברות חדשות תחת המותג "מגה גולד". טיולי מגה גולד מיועדים לנוסעים מעל גיל 60 המעוניינים לצאת לטיול עם בני גילם ובתנאי נוחות גבוהים מהסטנדרט המוצע בטיולי הקהל הרחב הכלליים.

Shutterstock Shutterstock
"מגה תיירות" הפיצה למשרדי הנסיעות, חוברות חדשות תחת המותג "מגה גולד". טיולי מגה גולד מיועדים לנוסעים מעל גיל 60 המעוניינים לצאת לטיול עם בני גילם ובתנאי נוחות גבוהים מהסטנדרט המוצע בטיולי הקהל הרחב הכלליים.

בטיולים אלו ישנו מגוון של טיולי נוחות מקוריים המשלבים לעיתים שייט נהרות באירופה, טיולי כוכב בהם אין מעבר בין בתי מלון במהלך הטיול, טיולי נושא כגון מופעי אופרה בפראג או נופש מטייל שהוא למעשה מעיין נופשון מאורגן קצר בן חמישה ימים הכולל טיולי יום בכרתים או במלטה. מעבר לכך לא מוותרים על היעדים הרחוקים כגון תאילנד, סין, ארה"ב או ויטנאם וקמבודיה.

טיולים אלו מוגדרים טיולי נוחות, מכיוון שגודל הקבוצה מוגבל ל-35 מטיילים לכל היותר, בתי המלון עם דגש על איכות ומיקום טוב בערים, יותר ארוחות במהלך ימי הטיול, כאשר מרבית הטיולים מבוססים על חצי פנסיון וכוללים לעיתים ארוחות פולקלור מקומי. כמו כן יותר אתרים כלולים בימי הטיול כך שכמעט ואין סיורי בחירה בטיולים אלו.

עפר כהן, מנהל השיווק של "מגה תיירות" מציין: "במרבית הטיולים, אין ליווי רפואי והדבר מתבטא ברמת המחיר הנוחה של הטיולים. ניסינו למצוא את התמהיל הנכון בין המחיר לבין צרכי הלקוחות בטיולים אלו, זאת על מנת שנוכל ליצור טיולים איכותיים מצד אחד, אך שמחירם לא יהיו יקרים מצד שני. למרות זאת, לאלו שחשוב להם הלווי הרפואי הגדרנו יעדים מסוימים בהם תאריכים עם ליווי רפואי בטיול".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הדיל החם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: