אא

הפסד של 8.148 מיליון ₪ לישרוטל ברבעון הראשון של השנה

זאת לעומת רווח של 1.748 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד. הרבעון הרע של המלונות ממשיך , בישרוטל מסבירים זאת בעובדה שחג הפסח השנה חל ברבעון השני לעומת השנה הקודמת בה הוא חל ברבעון הראשון .

Shutterstock Shutterstock


 
 
רשת מלונות ישרוטל רשמה הפסד של 8.148 מיליון ש"ח ברבעון הראשון של השנה. זאת לעומת רווח של 1.748 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. למעשה הדיווח של ישרוטל מראה המשך לרבעון הלא טוב שעבר על חברות התיירות והמלונות וגם על חברת אל על.
הכנסות הנטו עמדו על סך של 150.804 מיליון ש"ח לעומת הכנסות של 154.710 ברבעון המקביל. הרווח הגולמי עמד על סך של 24.840 מיליון ש"ח לעומת 26.839 מיליון ש"ח אשתקד.
הוצאות המימון גדלו לסך של 5.549 מיליון ש"ח לעומת הכנסות מימון בסך של 1.537 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה.
בישרוטל ברשות המנכ"ל ליאור רביב מציינים בדו"ח כי מרבית ההכנסות מתרכזות ברבעונים השני והשלישי של השנה והשנה חג הפסח חל ברבעון השני לעומת השנה שעברה בה הוא חל ברבעון הראשון דבר שגרם להפרשים. הרשת מציינת כי התוצאות אינן מצביעות בהכרח על התוצאות שניתן לצפות להן בשנה שתסתיים ביום 31 בדצמבר 2011.
בחברה מציינים כי נגד החברה התקבלה בקשה שהוגשה לבית המשפט המחוזי בת"א לתובענה ייצוגית נגד הרשת במסגרתה נטען, כי ניהול מלונות לא עמדה לכאורה בקיום חובותיה בכל הנוגע למשלוח הודעת פרסומת, תוך הפרה לכאורה של הוראות חוק התקשורת בזק ושירותים. סכום הנזק האישי הועמד על סך של 750 ש"ח, והנזק הכללי המוערך על ידי המבקש לכלל הקבוצה הינו 55 מיליון ש"ח. לפי חוות דעת ראשונית של היועצים המשפטיים של ישרוטל, סיכויי הבקשה להתקבל נמוכים .


הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: