אא

הוצאת שיחור מציינת מכירת מיליון עותקים של מדריך "ירושלים"

לרגל יום ירושלים, עותק המיליון במספר של מדריך ירושלים הוענק לראש העירייה, מר ניר ברקת, בטקס חגיגי.

Shutterstock Shutterstock
זמן רב ומחשבה הושקעו בכתיבת הספר, בבחירת המסלולים ובתכנונם כך שכללו את מרב האתרים המרתקים ואת כל המידע הנדרש, ויהיו נוחים מותאמים ומעניינים לכל. הספר נועד למטייל הישראלי, ומרחבי העולם, המבקש להכיר את ירושלים באופן יסודי מעמיק על רבדיה ונדבכיה המרובים.

המטרה העיקרית מאחורי כתיבת הספר הייתה יצירת חיבור ערכי, חיזוק המורשת היהודית- ישראלית, הגדלת המודעות הישראלית אל ירושלים כלב הפועם של המדינה היהודית וחיזוק החיבור הרגשי היסטורי של המבקרים בירושלים- מישראל ומהעולם.

המהדורה הראשונה של מדריך שיחור לירושלים יצאה לאור בשנת 1982. מאז תורגם הספר לחמש שפות ויצא במהדורות רבות שנמכרו בישראל ובעולם.

ראש העירייה, טדי קולק ז"ל, נהג לתת את הספר כשי לאורחיו. גופים רבים ברחבי הארץ נוהגים להעניק את ספר ירושלים כשי לעובדיהם, בוגריהם, לקוחותיהם וכד' ביניהם: האוניברסיטה העברית, חברות מסחריות ישראליות, בתי ספר יסודיים ותיכוניים, יחידות צה"ל השונות, חיל האוויר, קורס קצינים בבה"ד 1, וקורסים יוקרתיים נוספים בצה"ל.

מיכאל שיחור העומד מאחורי הוצאת הספר דוגל בהעמקת ההיכרות עם העיר, חידוש וחיזוק הערכים ההיסטוריים המאופיינים בה. שיחור: "מדינת ישראל נוסדה ומתקיימת על בסיס ערכי ושורשי וללא הזיקה העמוקה לשורשים ערכיים אלו ספק אם תוכל להתקיים במתכונתה הנוכחית. ירושלים היא לב ליבה של ההוויה התפיסה, וההבנה הישראלית".

מתוך הספר: "ירושלים היא עיר של מזיגות: מזיגה בין עבר והווה, בין עתיק יומין וחדשני ביותר, מזיגה בין קבוצות האוכלוסין שונות ומגוונות ומזיגה בין מימד רוחני- מיסטי בולט ובין חיי יום יום".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: