אא

משרד התיירות יארח למעלה מ-40 עיתונאים מרחבי העולם אשר יסקרו את האופרה "אאידה"

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "ההפקה המרשימה של האופרה למרגלות מצדה, אחד האתרים המפורסמים ומתויירים בישראל – הנה הזדמנות להציג בעולם גם את אתרי האזור וגם את אפשרויות הביקור האטרקטיביות".

Shutterstock Shutterstock
כארבעים עיתונאים מהעולם יגיעו בסוף השבוע לישראל כאורחי משרד התיירות, במטרה לסקר את מופע האופרה הישראלית "אאידה", שיועלה במצדה החל מסוף השבוע. ההפקה הגרנדיוזית מאפשרת הזדמנות לסיקור ייחודי של אירוע מוסיקלי איכותי ויוקרתי וכן לסיקור אזור ים המלח ואתר מצדה. בנוסף לעיתונאים מחו"ל, יסקרו את האירוע כמאה עיתונאים זרים, המוצבים בישראל דרך קבע ואשר סיקורם מופיע בכל רחבי העולם.

בין אורחי משרד התיירות יהיו עורכי מגזינים, כותבי טורים וכתבים בכירים מעיתונים יומיים וכן ממגזינים בתחומי תרבות ופנאי, תיירות ומוסיקה. במסגרת ביקורם בישראל יסיירו גם בעיר העתיקה בירושלים, בתל אביב ובים המלח. כן יצפו בהופעות נוספות במסגרת פסטיבל האופרה שנערך במצדה, ים המלח וירושלים.

יש לציין כי, גם אשתקד אירוח מספר התיירות עשרות עיתונאים מן העולם, אשר סיקרו את האופרה 'נבוקו' למרגלות המצדה, סיקור זה זכה לחשיפה עולמית חיובית נרחבת, לצד הצגת אתרי תיירות ואפשרויות תיור בישראל.

אירוח העיתונאים נעשה גם השנה בשיתוף פעולה עם האופרה הישראלית, ומציב את האופרה אאידה כאירוע עוגן תרבותי ראשון במעלה. בעקבות ההצלחה האדירה של האופרה נבוקו, שהועלתה אשתקד במצדה, ביצע משרד התיירות את פעולות השיווק בחו"ל של אירועי אאידה, בים המלח ובמצדה. היקף ההשקעה הפרסומית של המשרד באירועים עומד על 1.2 מיליון ₪, מתוכם 700,000 בקמפיינים ייעודיים ברחבי העולם וכ-500,000 ש"ח במדיה המתמחה בתחום האופרה והמוסיקה הקלאסית.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "משרד התיירות פועל לקידום תיירות נישה לישראל, הכוללת בין היתר, תרבות, ספורט, יין, צפרות, גורמה ועוד. ההפקה המרשימה של האופרה למרגלות מצדה – אחד האתרים המפורסמים ומתויירים בישראל – הנה הזדמנות להציג בעולם גם את אתרי האזור וגם את אפשרויות הביקור האטרקטיביות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: