אא

"עולם אחר" השיקה אתר אינטרנט חדש

ניר אלוש מנכ"ל LiveCity: "אתר הבית של עולם אחר גיאוגרפי הוא חלון ראווה לעולם של טיולי חוויה ומציג את פעילות החברה ואת כל המידע הנדרש לחובבי טיולים לא שגרתיים, מטיילים חדשים וותיקים וכל מי שמעוניין לטייל בחו"ל".

Shutterstock Shutterstock
חברת LiveCity בניית אתרים, השלימה את הקמת אתר האינטרנט החדש של עולם אחר, אחת מחברות הטיולים המאורגנים הגדולה בישראל העוסקת בטיולי חוויה מאורגנים ברחבי העולם, והעלתה אותו לאוויר.

האתר כולל מידע מקיף אודות החברה ובו, בין השאר, מידע שימושי לגולשים על חופשות בחו"ל ליעדים ייחודיים, טיולים לנוסע העצמאי, טיולי ג'יפים למקומות יוצאי דופן בעולם, טיולים מאורגנים בקבוצות קטנות, סדנאות צילום, ייעוץ אישי ומגוון רחב של עוד אפשרויות נוספות.

ניר אלוש מנכ"ל LiveCity: "אתר הבית של עולם אחר גיאוגרפי הוא חלון ראווה לעולם של טיולי חוויה ומציג את פעילות החברה ואת כל המידע הנדרש לחובבי טיולים לא שגרתיים, מטיילים חדשים וותיקים וכל מי שמעוניין לטייל בחו"ל. האתר מתעדכן באופן שוטף בכל החידושים בתחום. העיצוב החדשני של האתר מאפשר לגולשי האתר לחוות אווירה של טיול בחו"ל ולעורר בהם את יצר ההרפתקנות ללא כל צורך לקום מכסא המחשב ואני מודה שאפילו בעת העבודה על האתר, הרגשנו כאילו אנחנו בטיול חווייתי ומרהיב".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: