אא

כ-3,000 ישראלים יתחתנו בשנה הקרובה בנישואין אזרחיים מעבר לים

לריסה לויט, מנהלת מחלקת נישואין אזרחיים וספא בנתור: "ברוב המקומות מחירי הלינה והשהייה בתקופת הקיץ גבוהים יותר, אך חתונת קיץ בחו"ל מאפשרת שילוב של חופשה עם החתונה מחד וזמינות גדולה יותר של קרובים שיוכלו להגיע לחתונה מאידך".

Shutterstock Shutterstock
עונת הקיץ, הידועה גם בתור "עונת החתונות", היא כבר מזמן העונה המועדפת בקרב הזוגות המתחתנים בישראל. עתה מתברר כי זו גם העונה המועדפת על הישראלים שמתחתנים בהליכי נישואין אזרחיים בחו"ל. לפי הערכות נתור כ-3,000 ישראלים יתחתנו בשנה הקרובה בנישואין אזרחיים מעבר לים, כאשר מרביתם יעשו זאת בעונת הקיץ הקרובה. מדובר בשוק תיירותי שמוערך בכ- 10 מליון ש"ח בשנה.

לדברי לריסה לויט, מנהלת מחלקת נישואין אזרחיים וספא בנתור: "תקופת הקיץ נחשבת למועדפת במיוחד בקרב הישראלים שמתחתנים בחו"ל. אמנם ברוב המקומות מחירי הלינה והשהייה בתקופת הקיץ גבוהים יותר, אך חתונת קיץ בחו"ל מאפשרת שילוב של חופשה עם החתונה מחד וזמינות גדולה יותר של קרובים שיוכלו להגיע לחתונה מאידך".

עוד לדברי לויט: "היעדים הפופולאריים ביותר בקרב הישראלים הם פראג ולרנקה , כאשר בשנים האחרונות פראג "כובשת" את המקום הראשון והופכת לפופולארית ביותר עבור הקהל הישראלי. היתרונות המובהקים שהפכו את פראג ולרנקה למבוקשים במיוחד ברורים: שני היעדים מאפשרים לערוך נישואין בצורה פשוטה וללא נהלים מכבידים, ולא פחות חשוב, בעלויות נמוכות יחסית. יתרון נוסף של פראג וקפריסין נמצא בכך שכל המסמכים המונפקים שם מכובדים על ידי הרשויות בישראל, בניגוד למסמכים ממדינות אחרות".

"חבילת חתונה" הכוללת טיסות, מיסים, העברות ו-3 לילות בבית מלון בפראג תעלה החל מ- 629 אירו לאדם בחדר זוגי; "חבילת חתונה" בלרנקה קפריסין ל- 2 לילות תעלה החל מ- 574 אירו לאדם בחדר זוגי. החבילות כוללות עזרה וטיפול צמוד במתחתנים. נציג מקומי שמסייע עם הביורוקרטיה, מתורגמן משפטי לאורך הטקס, העברה מהמלון לטקס ובחזרה, חותמת נישואין עם תרגום בעברית ואפילו שמפניה בזמן הטקס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הדיל החם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: