אא

תל אביב נערכת לגל תיירות ורוד

באירועי הגאווה הקרובים צפויים להתארח בתל-אביב כחמשת אלפים תיירים גאים מכל רחבי העולם. מנכ"ל התאחדות המלונות בתל-אביב: "השנה תורגש בתל-אביב נוכחות גבוהה של תיירים גאים מאשר בשנים שעברו".

Shutterstock Shutterstock
רגע לפני תחילת שבוע הגאווה בתל-אביב הגיע רון חולדאי ראש עיריית תל-אביב לאירוע ההשקה של הקמפיין התל-אביבי לעידוד התיירות הגאה בפאב 'אוויטה' הקהילתי. השנה אמורים להגיע לתל-אביב להשתתף באירועי הגאווה השונים של קהילת הלהט"ב ובמצעד הגאווה השנתי כחמשת אלפים תיירים, עליה של כ 25% מכמות התיירים ההומואים והלסביות שביקרו בעיר באירועי הגאווה של שנה שעברה.

אלי זיו, מנכ"ל התאחדות מלונות תל-אביב, מסר לקראת האירוע על ביקוש עולה במלונות מצד סוכנים ולקוחות פרטיים יותר מאשר שנים קודמות וכי אין לו ספק שהשנה תורגש בתל-אביב נוכחות גבוהה של תיירים גאים מאשר בשנים שעברו". את רון חולדאי אירחו יניב ויצמן חבר מועצת העיר ויועץ ראש העיר לענייני הקהילה הגאה וטלולה בונט, מלכת הדראג הידועה, שנבחרה השנה לשמש כפרזנטורית של הקמפיין.

יניב ויצמן, חבר מועצת העיר ויועץ ראש העיר לענייני הקהילה הגאה מוסיף: "לשמחתי, כל הגופים האמונים על תחום התיירות בתל-אביב יפו ובישראל הבינו את הפוטנציאל העצום בקידום התיירות הגאה ועל כן הגדילה המשמעותית בתמיכה ובתקציבים. אני יכול להבטיח שבאירוע הגאווה 2011 תהפוך תל-אביב לעיר בינלאומית וברחבי העיר יישמעו שפות רבות". כמו כן מסר ויצמן כי התקציב לשנת הפעילות הקרובה עומד על ארבע מאות אלף ₪ מתוך מטרה להגדילו יותר בשנים הקרובות ולהרחיב את הפעילות מול ארצות נוספות בעולם.

בתמונה: יניב ויצמן חבר מועצת העיר ויועץ ראש העיר לענייני הקהילה הגאה, רון חולדאי - ראש העיר וטלולה בונט.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: