אא

לקראת שבוע הספר ב - 15 ליוני "עברית" תשיק אפליקציה ל- iPad

לצדה תושק אפליקציית "עברית לילדים" המאפשרת הורדה של ספרי ילדים אינטראקטיביים למכשירי iPad ו- iPhone.

Shutterstock Shutterstock
ניופאן, ידיעות טכנולוגיות וסטימצקי השותפות במיזם התוכן האלקטרוני "עברית", ישיקו לקראת שבוע הספר אפליקציה ל- iPad, אותה יהיה ניתן להוריד חינם מה - App store. מדובר באפליקציה הראשונה בעולם המאפשרת קריאה של ספרים בעברית מימין לשמאל במכשירי ה- iPad.

כל מי שיוריד את אפליקציית "עברית" יקבל רב המכר מתנה. לאחר הורדת האפליקציה למכשיר ניתן להתחיל לרכוש ספרים וליהנות מחוויית קריאה חדשה. את הספרים ניתן להוריד ישירות מהחנות ב- iPad עצמו או מהאתר בקטגוריית "iPad". לאחר סיום הרכישה יש להיכנס שוב לאפליקציה והספר יופיע בתוך "הספרייה שלי" באפליקציה.

האפליקציה החדשה תאפשר להגדיל ולהקטין את הטקסט לקריאה נוחה ונעימה, להתאים את בהירות המסך, לבצע חיפוש חופשי בתוך הספר, לנווט בין עמודים ופרקים, לקבל מידע אודות הספר, להמשיך לקרוא מהעמוד האחרון בו קראו בספר ללא צורך בסימון ולקרוא את הספר בתצוגת אורך או רוחב.

באתר "עברית" ניתן למצוא רבי מכר של ההוצאות לאור המובילות בישראל. בין הספרים אותם ניתן לרכוש גם ל- iPad: "לבד בברלין", "מגע הקסם של הבל גאגין", "חסד ספרדי", "אישה בורחת מבשורה", "שארית חיים", "איש ליד מכונה", "אבק שריפה", "חשוב על מספר", "כוח עליון", "טיפות שלג", "מה שנשאר" "הטיגריס הלבן", "חיי נישואים", "מיכאל שלי" ועוד רבים וטובים.

מיזם "עברית" ישיק גם את אפליקציית "עברית לילדים", אשר מציע למכירה אפליקציות אינטראקטיביות של ספרי ילדים קלאסיים למכשירי iPad, iPhone ו- iPod touch. הספרים המשודרגים מציעים חלופה איכותית ומתקדמת לספרים שעליהם גדלנו ושעליהם אנו מגדלים את ילדינו, תוך הקפדה להישאר נאמנים לרוח הספר ועם זאת לגרום לילדי הדור הבא ליהנות ממה שמסכי המגע מסוגלים להציע.

הספרים כוללים אנימציות, משחקים אינטראקטיביים, מוסיקה וצלילים השומרים על אופיו המקורי של הסיפור ומוסיפים לו חיים ועניין. הילד יכול לנווט את דרכו בסיפור, להביט בתמונות ולהפעיל אותם, לשחק במשחקים המשולבים בסיפור ולחוש ע"י כך חלק פעיל בסיפור. בנוסף לסיפור עצמו משולב באפליקצייה של כל ספר משחק זיכרון עם תמונות מהספר בשלוש דרגות קושי שונות.

את אפליקציית "עברית לילדים" ניתן להוריד בחינם למכשירים. מחירי הספרים האינטראקטיביים: 3.99 $ ל- iPhone ו- 5.99 $ ל- iPad.

הספרים הראשונים שיוצעו למכירה ב"עברית לילדים" הם "סיר הסירים" המיתולוגי שכתבה אלונה פרנקל, "ציפור הנפש" מאת מיכל סנונית ו"איה! אווץ'! אווה!" מאת רינת פרימו . בהמשך ישווקו "תזמורת מפלצות הקצב" מאת אמי רובינגר , "ספר האותיות" ו"ספר המספרים" מאת אלונה פרנקל ועוד רבים וטובים אחרים.

צביקה שיינפלד סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בניופאן מציין כי הכוונה היא להציע את התוכן המגוון המופיע באתר "עברית" לקהל רחב ככל שניתן על המספר הרב ביותר של מכשירים ופלטפורמות. בעתיד, יתווספו כותרים חדשים אשר מתאימים ליכולות המכשיר כגון, ספרי בישול ותוכן צבעוני נוסף. מחירי הספרים שימכרו באמצעות האפליקציה יהיו זהים למחירים הקיימים היום באתר, הוסיף שיינפלד. בהמשך יותאמו אפליקציות "עברית" ו"עברית לילדים" גם למכשירי אנדרואיד ולמכשירים נוספים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: